-mads Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Her er noen bilder jeg har tatt, meninger/tips? Endret 25. mars 2008 av -->MaDs<-- Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Tror jeg ville vært kjapp med å endre bildestørrelsen på bildene før noen kommer og skjeller deg ut. Sett bort i fra det syns jeg bilde 2 er fint, men de andre to gir meg ikke så mye. Det siste var et greit abstrakt bilde. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Synes også nummer to er greit. Du har dog bommet på fokus, og kunne jeg sett det for meg med litt mer kontrast. Nummer tre er også helt greit, mens nummer én synes jeg du kunne droppet å legge ut for kritikk. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Da har jeg gjort bildene litt mindre Takk for kritikken, er ikke en veldig erfaren fotograf, så jeg tar imot alle tips med stor interesse! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Bilde nr. 2 var vel det mest spennende bildet. Jeg tror allikevel det ville blitt bedre hvis du hadde tatt det "andre veien", altså mot banen. Den grønne bakgrunnen er ikke ideel. Hadde vært tøffere med noen uklare fotballspillere i bakgrunnen! Men det er min mening! Lykke til videre! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg tror heller at folk i bakgrunn hadde vært et forstyrrende element. Grønn bakgrunn skaper en fin kontrast til nettet. Kun dog ønske at nettet skulle vært enda lysere og hvitere, og bakgrunnen litt mørkere(?). Hadde nettet vært enda litt mer symetrisk, og ikke de store flokene på siden, burde dette vært noe du kunne vært godt fornøyd med. Har du skarpet opp bildet på noe vis? I så fall, prøv. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Ok, takk for tipset PS. Faktisk er det en nettinghengekøye... :!: Lenke til kommentar
-mads Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Hva synes dere nå? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Bilde 1 syntes jeg ikke har noe for seg. Bilde 2 er for meg litt, tja, litt for tilfeldig, men alike vel fanger det litt interesse. Bilde 3 er etter min mening det klart beste. Jeg syntes du har klart å få en flott følelse i bilde. Kan du fortelle litt om bilde nummer 3? hvem/hva/hvor? Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Likte bilde to best, og den første versjonen av den. Synes den myke grønnfargn er bedre en den harde mørke - selv om nettet kunne vært litt skarpere og hvitere i den første. nr3 var også litt kult, men kanskje litt tilfeldig bilde virker det som der det ble kult selv om du var i bevegelse og bilde blev uklart. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 syns sporene i snøen utenfor hytta ødelegger for det bildet. Som det er nå er det vel mest ett "minnebilde" fra hytteturen. Bilde 2, hengekøya (som jeg også trodde var målnett..), syns jeg ble litt vel kontrastrikt i den nye versjonen. Det 3. bildet.. er det tatt ut av et vindu (bil/tog) i fart? Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) eg ser kraner i bilde 3? Kan du bekrefte det? klikker snart for meg no!!! Bilde nummer 2 er sikkert fint for å leke seg med blendere, osv. Men bortsett fra det, er det jo så og si verdiløst. Men jaggu ikkje lett å lage slike bilder spennende. Har også til gode å se virkelig spennende bilder av dører :-) Endret 25. mars 2008 av aksjetrading Lenke til kommentar
-mads Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Takk for alle tilbakemeldingene! Her er litt info om bilde 3 for de som lurer: Det er tatt på veien gjennom Oslo, ut av en bil, ikke så langt fra operaen i Bjørvika. Redigert litt etterpå. Lukkertid 1 sek. f/22 aksjetrading: Ja, det er kraner, de driver jo å bygger så mye der nå, så det var umulig å ikke få med en kran... Endret 26. mars 2008 av -->MaDs<-- Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Bilde en har ikke så mye for seg, og nummer tre er helt greit. Nummer to derimot er kjempebra. Likte godt utsnittet, og det ble veldig bra etter du lagte bedre kontraster på det. Bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå