Gå til innhold

Hvordan foregår Koss PortaPro lifetime warranty i praksis?


Anbefalte innlegg

Dekker garantien hvis ledningene løsner fra headsettet, eller hvis noe knekker?

 

Jeg kjøpte den på Elkjøp, skal den da leveres til elkjøp?

 

Hva trenger jeg av materiale for å få dem fikset/pengene tilbake? Kvittering og orginal embalasje?

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koss sine garantivilkår:

Garantien dekker:

  • Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid.
     
    Garantien dekker ikke:
     
     
  • Frakt til/fra verksted
     
  • Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. herunder typsike feil som:

  1. Brukket bøyle
     
  2. Røket ledning
     
  3. Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå)
     
  4. Skifte av øreputer
     
  5. Sprengte elementer

Produktet har livsgaranti, men det er ikkje mykje den dekker når alle "typiske feil" er luka vekk.

Lenke til kommentar
Koss sine garantivilkår:

Garantien dekker:

  • Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid.
     
    Garantien dekker ikke:
     
     
  • Frakt til/fra verksted
     
  • Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. herunder typsike feil som:

  1. Brukket bøyle
     
  2. Røket ledning
     
  3. Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå)
     
  4. Skifte av øreputer
     
  5. Sprengte elementer

Produktet har livsgaranti, men det er ikkje mykje den dekker når alle "typiske feil" er luka vekk.

 

Spesielt det med sprengte element , det er noe som en eller annen gang vil sje med portapro :p

Lenke til kommentar

Henger meg på denne tråden, jeg har et problem med mitt headset.

For en liten stund siden har lyden i den ene hodetelefonen blitt borte, den har kommet tilbake ved at jeg bøyer litt på ledningen ved jack kontakten som man bruker til å koble til selve spilleren.

Kan det være at det er dårlig kontakt inne i selve jacken? (ikke i selve metallpinnen, men ledningen som er koblet til den høytaleren?

Evt. dekker garantien dette? Har brukt den normal.

 

Setter pris på svar :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Henger meg på denne tråden, jeg har et problem med mitt headset.

For en liten stund siden har lyden i den ene hodetelefonen blitt borte, den har kommet tilbake ved at jeg bøyer litt på ledningen ved jack kontakten som man bruker til å koble til selve spilleren.

Kan det være at det er dårlig kontakt inne i selve jacken? (ikke i selve metallpinnen, men ledningen som er koblet til den høytaleren?

Evt. dekker garantien dette? Har brukt den normal.

 

Setter pris på svar :)

Dersom du er innenfor 2 år etter kjøp, så skal dette dekkes av butikken dersom du har kjøpt denne i Norge, og du har kvitteringen!

Men selvsagt ikke dersom skaden skyldes tydelig misbruk/påført skade!

Du skal ikke godta noen utgifter på frakt eller annet, dersom du går i butikken hvor du kjøpte hodetelefonene.

Er dette dyre hodetelefoner, så kan du faktisk påklage dette innenfor 5 år etter kjøp!

Men dette siste vil kunne bli et diskusjonstema, og dermed eventuelt noe forbrukerkontoret kan hjelpe med en avklaring.

Lenke til kommentar

Har fått dem byttet på Lefdal i Sandvika uansett grunn jeg. To ganger fordi ledningen røk,en gang fordi lyden bare forsvant og en gang fordi putene ikke ville sitte lenger. Nå holder jeg meg til AKG ;)

 

Skal også nevnes at jeg fikk nye med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...