Bruktbilen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Dekker garantien hvis ledningene løsner fra headsettet, eller hvis noe knekker? Jeg kjøpte den på Elkjøp, skal den da leveres til elkjøp? Hva trenger jeg av materiale for å få dem fikset/pengene tilbake? Kvittering og orginal embalasje? Endret 25. mars 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 For min del funket d bare å ha kvitering . Men det skal sies at d tok 4 uker før jeg fikk tilbake noen fungerende portapro . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Koss sine garantivilkår: Garantien dekker: Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid. Garantien dekker ikke: Frakt til/fra verksted Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. herunder typsike feil som: Brukket bøyle Røket ledning Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå) Skifte av øreputer Sprengte elementer Produktet har livsgaranti, men det er ikkje mykje den dekker når alle "typiske feil" er luka vekk. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Koss sine garantivilkår:Garantien dekker: Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid. Garantien dekker ikke: Frakt til/fra verksted Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. herunder typsike feil som: Brukket bøyle Røket ledning Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå) Skifte av øreputer Sprengte elementer Produktet har livsgaranti, men det er ikkje mykje den dekker når alle "typiske feil" er luka vekk. Spesielt det med sprengte element , det er noe som en eller annen gang vil sje med portapro Lenke til kommentar
them33p Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Henger meg på denne tråden, jeg har et problem med mitt headset. For en liten stund siden har lyden i den ene hodetelefonen blitt borte, den har kommet tilbake ved at jeg bøyer litt på ledningen ved jack kontakten som man bruker til å koble til selve spilleren. Kan det være at det er dårlig kontakt inne i selve jacken? (ikke i selve metallpinnen, men ledningen som er koblet til den høytaleren? Evt. dekker garantien dette? Har brukt den normal. Setter pris på svar Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Henger meg på denne tråden, jeg har et problem med mitt headset. For en liten stund siden har lyden i den ene hodetelefonen blitt borte, den har kommet tilbake ved at jeg bøyer litt på ledningen ved jack kontakten som man bruker til å koble til selve spilleren. Kan det være at det er dårlig kontakt inne i selve jacken? (ikke i selve metallpinnen, men ledningen som er koblet til den høytaleren? Evt. dekker garantien dette? Har brukt den normal. Setter pris på svar Dersom du er innenfor 2 år etter kjøp, så skal dette dekkes av butikken dersom du har kjøpt denne i Norge, og du har kvitteringen! Men selvsagt ikke dersom skaden skyldes tydelig misbruk/påført skade! Du skal ikke godta noen utgifter på frakt eller annet, dersom du går i butikken hvor du kjøpte hodetelefonene. Er dette dyre hodetelefoner, så kan du faktisk påklage dette innenfor 5 år etter kjøp! Men dette siste vil kunne bli et diskusjonstema, og dermed eventuelt noe forbrukerkontoret kan hjelpe med en avklaring. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har fått dem byttet på Lefdal i Sandvika uansett grunn jeg. To ganger fordi ledningen røk,en gang fordi lyden bare forsvant og en gang fordi putene ikke ville sitte lenger. Nå holder jeg meg til AKG Skal også nevnes at jeg fikk nye med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå