Gå til innhold

SSBB funker ikke?! (HJELP!)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk i dag i posten både Freeloader og SSBB, men etter jeg putter i SSBB cden og trykker start så blir alt svart. Det skjer ikke noe mer etter det.

Wii kontrollen mister også forbindelsen mellom den og Wii-en.

Noen som vet hva jeg gjør galt?

EDIT: Det står at Wii versjonen er 3.2E, kan det ha noe å si? :O

Endret av a-henriksen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå tok jeg en sjanse på den oppdateringen, og jeg måtte ta freeloaderen på nytt. Men når jeg trykket start etter å ha puttet inn SSBB cden blir det fortsatt svart. Og jeg har har tatt freeloaderen to ganger.

Noen som vet noe?

Første gang du starter brawl må du oppdatere spillet, deretter starte Wii'en på nytt å kjøre spillet i standardmodusen til freeloaderen (hoppe over oppdatering).

Første gang:

1. Gå inn i spillkanalen i Wii-menyen, uten å ha noenting i Wii'en.

2. Sett inn Freeloader-disken, vent på at "linjene" beveger seg over skjermen to ganger og Wii'en sier at det ikke er en akseptert disk.

3. Gjenta steg 2.

4. Sett inn Brawl-DVD-en

5. Aksepter og last ned oppdateringen

6. Når den er ferdig oppdatert, ta ut Brawl-DVD-en og skru av Wii'en.

Alle ganger etter dette:

1. Gå inn i spillkanalen i Wii-menyen, uten å ha noenting i Wii'en.

2. Sett inn Freeloader-disken, vent på at "linjene" beveger seg over skjermen to ganger og Wii'en sier at det ikke er en akseptert disk.

3. Sett inn Brawl-DVD-en og start Brawl på vanlig måte.

Du må også huske å bytte til 60hz visningsmodus, dette gjør du i "TV" tabben på instillingsmenyen på Wii-menyen.

Endret av Anders81
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw

Så det er ikke mulig og kjøre NTSC spill med freeloader på 480p, bare 60Hz? Eller er det instillingene på selve TVen dere mener?

Lenke til kommentar

NTSC spill kjører som standard på 60hz. Selv om en TV fungerer på PAL 60hz er det ikke sikkert det fungerer med NTSC 60hz siden det er en egen standard. Det er mest et problem på gamle TV'er.

Om det er 480p vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...