Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Større merkeklær! XXL og XXXL! Hjelp!

Gjest fashionlion:p

Anbefalte innlegg

Gjest fashionlion:p

Hei,

En moderator kan gjerne flytte denne til mote og velvære-forumet, men jeg vil helst være anonym!

Det jeg lurer på er hvor jeg kan kjøpe litt større merkeklær...Puma, Diesel etc! Finner ikke dette i vanlige nettbutikker som selger slike klær! Er da ute etter størrelse XXL og XXXL! Noen som kan hjelpe meg?

Håper på svar, og på forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

En moderator kan gjerne flytte denne til mote og velvære-forumet, men jeg vil helst være anonym!

Det jeg lurer på er hvor jeg kan kjøpe litt større merkeklær...Puma, Diesel etc! Finner ikke dette i vanlige nettbutikker som selger slike klær! Er da ute etter størrelse XXL og XXXL! Noen som kan hjelpe meg?

hva med å sende en mail og spørre? til nettbutikken

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Gjest fashionlion
Hei,

hva med å sende en mail og spørre? til nettbutikken

Blir litt tungvint å sende en epost til hver av nettbutikkene om dette...blir i tilfelle siste løsning hvis ikke noen adre vet om nettbutikker som selger...

Er det noen andre som har sett nettbutikker som selger klær med XXL og XXXL størrelse merkeklær?

Lenke til kommentar

hmm, du kan altids prøve play.com... Du finner ikke nødvendigvis puma eller diesel, men de har iellefall quicksilver og slike merker, de har også noen skikkeli stilige klær:P

Du finner sannsynligvis et fåtall av kler som er merket XXXL, men siden klærne er britiske størrelser er de vesentlig større enn klærne du kjøper på carlings, en jumper i medium på play tilsvarer en jumper i large på carlings... (Litt greit og vite:P)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...