esoteric Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Bestilte for noen uker siden et MTU Fri abonnement med portering av et nummer jeg hadde som egentlig ikke er så mye i bruk. Etter et par dager fikk jeg bekreftelse på ordre, og nå før påske fikk jeg SIM-kort. Venter nå bare på mail om at det er blitt aktivisert. Lurer egentlig på om det er mange som har bestilt fra MTU, og om noen har fått sitt abonnement aktivert ennå? Eller om noen har andre erfaringer med MTU som telefon operatør ? Hvordan dekningen er, kundeservice, tjenester osv.... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Mottatt sim-kort her også, etter kontakt med kundesenteret deres da om porteringsstatus sa de at jeg kunne forvente å få aktivert abonnementet rundt 1. april. Det var visstnok sammenfallende med når de skal slå på mobilnettet sitt der jeg oppholder meg, altså i Bergen. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ser ut som de er bedre enn onecall på kundeservice. Lenke til kommentar
prarne Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har også bestilt meg MTU fri etter at Chess begynte med minimumsdebitering på King abb. Bestilte idag så har ikke fått noe sim-kort. Må jeg selv si opp avtalen med Chess? Eller fikser MTU dette? Lenke til kommentar
basip Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) MTU porterer nummeret ditt ut fra Chess, så de sier det opp for deg. Skal vel ikke være noe prob der. Sitter litt å funderer på om jeg skal gjøre det samme, har også King hos Chess og har ~150 kr i regning hver mnd. Frister å slippe dette :-) I tillegg byr de jo på gratis Datatrafikk i eget nett og jeg som oppholder meg 90% av tiden min i Bergen og omegn passer det bra. Spes siden iPhone er morro å surfe med på bussen. Dette blir fort dyrt med Chess sine 14 kr pr MB.. Endret 26. mars 2008 av basip Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Har bestilt Fri abonnomentet i første omgang, så er det med data-trafikken som "lokker" meg litt også Det som skiller det fra OneCall sitt tilbud. Hadde de hatt støtte for 3G også så hadde det vært topp.. De skrev jo at de vurderte 3G .. men vi får se når det skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå