svenningen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Alle der ute har vel vært borti et lite fingerboard, enten du har fått i donald mekka ett kjøl eller bestilt på nettet. Her kan dere diskutere fritt om fingerboard! skal se om jeg finner noen plasser hvor de kan kjøpes og kansje noen filmer stay tuned Du kan få kjøpt fingebrett på 50-50.no Session det er de jeg vet.. her er linker til noen filmer fingerboard reklame Endret 25. mars 2008 av svenningen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Driver med det nå Klarer kickflip,ollie,pop shuvit ++ Noen som har en Fingerb oard ramp, eller et hopp som de vil selge billig:P? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 ta og mekk selv, ikke vanskelig, + du får det du vil, puss gjerne ting litt ekstra så du slipper unødvendige skraper btw, 3flippen er lett bare ta og pop litt ekstra på den siden du vil gjøre det til (kommer ann på stance, regular - goofy) så ser du hva som skjer Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 fingerboard er genialt! lenge siden jeg holdt på med det nå da.. har faktisk en del brett liggendes. hahaha Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Husker jeg hadde et slikt brett da jeg gikk på barneskolen. Ganske morsomt det der. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Huske før... Eg og 2 til lagde 2 kvadratmeter med ramper!! Satt kvar dag å triksa!! Satt i regn om det regna... Lenke til kommentar
safags Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 haha drev emd det litt før. Klarer endel. Har bygde endel rails,fun boxes,hop, quterpipes og sånt til lillebroren min Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) skulle gjerne lagd noe om jeg hadde hatt tilgang til metterialer og utstyr. og i sløyden må vi bare lage sånn føcka boks hus. BTW: noen gode oppskrifter på rails? Endret 9. april 2008 av nikolai-n Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 du kan jo tiite på google/youtube og høre hva folk sier.. smak og behag etter min mening.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå