Gå til innhold

Hvilken mobil velger jeg?

Anbefalte innlegg

Hei :D Nå har jeg hatt Nokia n73ME i et år og er forsåvidt meget fornøyd, mobilen er jo alt man trenger bortsett fra at den er så treg at det er en tålmodighetsprøve å bruke den hver gang. Pga dette er det nå på tide å bytte mobil, kriteriene er som følger:

• MÅ være rask
  • Helst nokia eller sony ericsson, men ikke et krav
  • Bluetooth med A2DP-støtte
  • Wi-Fi (ikke et krav, men et ønske)
  • Liten og lett, altså det spiller vel egentlig en liten rolle bare, bra design er viktigere
  • Ikke klapp tlf
  • Ikke noe større behov for musikkmobil, men må jo selfølgelig gå ant å avspille musikk
  • Helst en del internminne og defentlig støtte for minnekort
  • Bra kamera, pixlene betyr ikke så mye, kvaliteten er viktigst, helst med blits og lys
  • Pris spiller ingen rolle, det får jeg ta sist

Det viktigste er at tlf har alle de vanlige funksjonene, har et bra design og er rask!!!

Har sett en del på Nokia n82, men er skeptisk til n-modellene og ikke minst symbian etter n73 og den uendelige tregheten (har oppdatert til nyeste software, ingen installerte programmer ekstra, ikke fullt minnekort eller internminne og bruker som regel bare et program om gangen, tlf er rett og slett bare treg), noen som har erfaringer med nokia n82? Den er stilren i black :dribble:

Har også sett på SE sin nye c902, den kommer vel nå i andrekvartal, ser meget bra ut.. Noen som vil anbefale eller ikke anbefale denne?

Nokia n96 ser jo også meget sweet ut, men den slippes ikke før tredje kvartal 08, tror dere den er verdt å vente på?

Vurderte Iphone, men den har for mange mangler, ikke at jeg er noe proffbruker eller bruker mobilen som et mobilt kontor, men tlf må ikke være for enkel og heller ikke blende inn med de 1000 andre "enkle" mobilene :whistle:

Hva med LG KU990?? Den virket jo veldig kul :D erfaringer??

Vel, det var en peikepinn på hva jeg er ute etter, nevner en siste gang: tlf MÅ være rask!!! :tease:

Help!! :blush:

Endret av Bootch
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...