Firelude Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei folkens ! jeg har et irriterende problem som har oppstått...jeg får tilstadighet opp " internett explorer svarer ikke", jeg kan stå på en side og så begynner maskinen å jobbe , vifte går for fullt og siden går ikke å stenge , får da opp denne meldingen at jeg kan rapportere til Microsoft ang problemet . Starter opp igjen fra startsiden , men det går ikke mange minuttene så er det stopp igjen ! Finnes det programmer som kan gå inn og rette en slik feil ? Takknemelig for tips . Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kan se over dette og om du har noe grums. Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Trykk scan og save log" . Loggfilen kopierer du og limer inn i posten din. Helst med skjult tekst [1skjul] logg her [1/skjul] fjern 1 for skjult tekst. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Først bør problemet løses. Så kan man gi råd om at det finnes bedere alterntiver en IE. Tar opp dette for alle kommer med disse forslag når noen har problemer med IE. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg vil ikke anbefale å bruke Internett Explorer. Det finnes så mange bedre alternativer, både når det gjelder sikkerhet og ytelse. Personlig liker jeg Firefox fra Mozilla best, mens andre liker norskutviklede Oprah best. Hadde jeg vært deg, ville jeg skiftet nettleser nå med en gang. Både Firefox og Oprah er kompitable med de fleste plugins, og fungerer helt likt Internett Explorer. Synes selv at Firefox responderer mye raskere enn Internett Explorer. www.firefox.no www.oprah.no Håper disse linkene fungerer, det er lenge siden jeg lastet ned Firefox:P Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Vel jeg synes feks at Firefox funger en god del dårligere enn Internet Explorer så hva er poenget med å komme opp med ting som egentlig ikke løser problemet. For å finne ut hvorfor et program henger seg kan du bruke Windbg for å koble deg til programmet og kjøre !analyze -hang. Endret 28. mars 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Post nå en HijackThis-logg, så ser vi om det er et problem vi kan ordne opp i. Som snippsat sier: Først bør problemet løses.Så kan man gi råd om at det finnes bedere alterntiver en IE. Tar opp dette for alle kommer med disse forslag når noen har problemer med IE. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Vel jeg også hadde slike problemer da jeg brukte IE. Den ville ikke lese internettsider. Og jeg hadde sjekket av jeg hadde internett-tilkobling, og kraftig nok internett har jeg også. Så jeg ble lei av problemet, og lastet ned Firefox, som jeg har brukt siden, og som ikke kommer til å bytte ut. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Neida, det er greit at de velger å bruke firefox, for det er et mye sikrere (og selv mener jeg det er bedre) enn IE. Det er bare det at IE bør fungere også, og det er det vi har tenkt til å få til... Det kan være at det er et virus e.l. som gjør at han ikke får startet IE, og ved å poste en HijackThis log, vil vi få svar på om dette er problemet... Endret 28. mars 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Neida, det er greit at de velger å bruke firefox, for det er et mye sikrere (og selv mener jeg det er bedre) enn IE. Det er bare det at IE bør fungere også, og det er det vi har tenkt til å få til... Det forstår jeg, og ettersom jeg ikke vet hva som er feilen, eller hvordan man retter opp i den, skal jeg ikke blande meg inn i ting jeg ikke har peiling på. Lykke til med å finne det ut hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå