Hagr Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Flere som så den forferdelige nyheten om at det ikke blir noe TeX i '08? Dette kan vi ikke finne oss i? Hvis det ikke skal bli et så gigantisk lan må det vel gå an å få til noe? Hva med 1500 personers kapasitet? Håper virkelig at HW.no kan gjøre noe med dette! (beklager dårlig språk. ble helt sjokkert av nyheten ) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Som de skriver i artikkelen driver de i utgangspunktet ikke med events, men redaksjonell drift. Og har ikke de ressurser, så har de ikke ressurser. Synd, men sånn er det. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Forstår at de ikke har ressurser til å lage et lan med kapasitet til 4000 og selger 1500 billetter, men hva med å legge ut akkurat like mange billetter som de solgte på TeX i fjor? DET har de ressurser til Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Det bør ikke være noe problem ihvertfall. Mener vi var 130 personer i crewet i '06? Men crew er dyre i bruk Men er i forkant det trengs folk som kan tar ansvar. Jeg ble avvist på spørsmålet om jeg kunne delta i forkant av TeX, så jeg droppa alt Endret 25. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Hw.no har arrangert HW-lan to ganger (for øvrig under forskjelige navn) og vet godt hva som skal til, hva som trengs osv. Føler meg nesten svindlet for et lan Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Føler meg nesten svindlet for et lan Og når ble LAN en rettighet? Det finnes mer enn nok LAN der ute hvis du ikke føler du får slukket tilfredsstillelsen. Som sagt er det synd, men hvis Hardware.no har kommet frem til at de faktisk ikke har ressurser til det, tar jeg dem faktisk seriøst. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Det bør ikke være noe problem ihvertfall. Mener vi var 130 personer i crewet i '06? Men crew er dyre i bruk Men er i forkant det trengs folk som kan tar ansvar. Jeg ble avvist på spørsmålet om jeg kunne delta i forkant av TeX, så jeg droppa alt og strengt tatt var det noen crew som kunne trengt noen flere , og det kostet nokk litt og leie inn de extra vaktene vi måtte dekke opp , jeg tviler sterkt på at alle de vekterne vi hadde der jobbet gratis. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Hw.no har arrangert HW-lan to ganger (for øvrig under forskjelige navn) og vet godt hva som skal til, hva som trengs osv. De vet hva som trengs, men har ikke det som trengs. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 de kunne jo satset litt midre i år , spare på og ikke selve event delen er vell en ting . og ikke ha det i vallhall , i fjord var det vell flere sponsorer innen mat og drikke kategorien som ikke kunne komme pga kaffen som er der har enerett til all matservering jeg hadde stilt opp som crew uansett , savner de jeg traff der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå