Gå til innhold

Ingen TeX i '08 ? :O


Anbefalte innlegg

Flere som så den forferdelige nyheten om at det ikke blir noe TeX i '08?

 

Dette kan vi ikke finne oss i? Hvis det ikke skal bli et så gigantisk lan må det vel gå an å få til noe? Hva med 1500 personers kapasitet?

 

Håper virkelig at HW.no kan gjøre noe med dette!

 

(beklager dårlig språk. ble helt sjokkert av nyheten :( )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det bør ikke være noe problem ihvertfall. Mener vi var 130 personer i crewet i '06? Men crew er dyre i bruk

 

Men er i forkant det trengs folk som kan tar ansvar. Jeg ble avvist på spørsmålet om jeg kunne delta i forkant av TeX, så jeg droppa alt

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Føler meg nesten svindlet for et lan :(

Og når ble LAN en rettighet? Det finnes mer enn nok LAN der ute hvis du ikke føler du får slukket tilfredsstillelsen. Som sagt er det synd, men hvis Hardware.no har kommet frem til at de faktisk ikke har ressurser til det, tar jeg dem faktisk seriøst.

Lenke til kommentar
Det bør ikke være noe problem ihvertfall. Mener vi var 130 personer i crewet i '06? Men crew er dyre i bruk

 

Men er i forkant det trengs folk som kan tar ansvar. Jeg ble avvist på spørsmålet om jeg kunne delta i forkant av TeX, så jeg droppa alt

 

 

og strengt tatt var det noen crew som kunne trengt noen flere , og det kostet nokk litt og leie inn de extra vaktene vi måtte dekke opp , jeg tviler sterkt på at alle de vekterne vi hadde der jobbet gratis.

Lenke til kommentar

de kunne jo satset litt midre i år , spare på og ikke selve event delen er vell en ting .

 

og ikke ha det i vallhall , i fjord var det vell flere sponsorer innen mat og drikke kategorien som ikke kunne komme pga kaffen som er der har enerett til all matservering

 

jeg hadde stilt opp som crew uansett , savner de jeg traff der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...