aleksanderro Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 ByLAN som en annen sier er noe å anbefale. Har vært der de to siste årene og er veldig fornøyd med LANet. Ca 1000 folk, raskt nett, bra stemning osv. Er noe som anbefales, spesielt hvis du bor i Bergen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jammen. Jammen.. Kjempesynd. Jeg gledet meg faktisk stort til TeX-08, var jo ufattelig hyggelig å jobbe der som #Care-crew, og jeg ville gjerne være det et år til. Håper dere forsøker å få til noe i 2009. Ja! Jeg hadde det så vanvittig koselig som Care i fjor, håpet på å gjenta suksessen.. Dette var rett og slett trist. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 ja hvor skal man nå dra og være crew ?? små lan er jo litt for kjedelig frykter jeg Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Og TG er for stort. Vi i crew kan ikke dra den fine og interne humoren fra Diskusjon.no Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fuck you all, the eXperience var tidenes. TG er ikke noe for meg, men å leke med forumgjengen på tXp var konge, og jeg ville gjerne gjort det igjen. Helst som eTV-crew. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fuck you all, the eXperience var tidenes. TG er ikke noe for meg, men å leke med forumgjengen på tXp var konge, og jeg ville gjerne gjort det igjen. Helst som eTV-crew. Yeah. Søren, dette ødela dagen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Stemmer for at forumbrukerene selv arrangerer LAN i regi av, tja, dem selv Lenke til kommentar
ranzon Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vel da kan jo crew sin matstøtte kuttes og biletter for crew bli gå opp +50% Det er jo penger spart der.Det er nok ikke nødvendig med proffarbeid fra Hardware hvis nok entusiaster kommer med. Og en viss lavalder for crew blir senket med et par år Det er nok mye som kan gjøres men det hadde vært veldig fint om problemstillingene ble publisert så flere kloke hoder kan gruble. tja.. kutter man matbudsjettet i forhold til the experience 07 på crew må lanet bli halvparten så langt.. tror ikke det ble mye mat til overs for å si det slikt.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 fikk vi mat neida var vell foret mens jeg var der , med søte gutter og jenter som serverte det mens man satt og halv sov på bravo etellerannet Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Bravo, Charlie, Sierra, India og Narnia. Herlige saker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 fikk vi mat neida var vell foret mens jeg var der , med søte gutter og jente som serverte det mens man satt og halv sov på bravo etellerannet Nei, kan ikke kutte ned på maten da. Halve morroa var jo å verte opp folka. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Du vartet jo opp med mye annet enn bare mat, da. :-----D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Bravo, Charlie, Sierra, India og Narnia. Herlige saker. og Galtvort. x) Du vartet jo opp med mye annet enn bare mat, da. :-----D Ingen av dere klaga =D Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 I Oslo i høstferien i år har man jo også theLAN også. 400 deltakere og over 50 000 i premiepotten. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 I Stokke (Vestfold) arrangeres Polar Party 17 i høstferien. Det vil bli ca 500 plasser. Vil bli litt compoer og underholdning. Noe mer tør jeg ikke å si, for det vet jeg ikke. På PP16 var det compo i Halo 3, CS og Guitar Hero fikk jeg med meg (var sikkert noe mer). Det var også satt opp et "retrohjørne", som jeg kaller det - et telt med sofa, så var det TV-er der man kunne spille Atari, SNES, Nintendo 64 og PS2 med Guitar Hero 1 og 2. I tillegg var det fysiske konkurranser på scenen (får litt trening i de tynne nerdekroppene) og quizzer. En gang iblandt ble det noen giveaways der heldiggrisene fikk stukket av med bl.a. nytt tastatur, musematte og en mus. Kommer du, WheelMan? Jeg har i alle fall tenkt å komme (denne gangen med en fungerende PC ) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vil ikke bli kjefta på igjen på grunn av tri-sli oppsettet, eller eventuelle 9800GX2 x2 oppsettet? Neida. Andre planer? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Stemmer for at forumbrukerene selv arrangerer LAN i regi av, tja, dem selv Hvis mange nok er med kunne vi godt klart dette! Hadde uansett vært fint med, som sagt, et mindre "Hw-LAN" hvor brukere kan møtes (fysisk). Dumt at TeX '08 ble avlyst, men hvis man ser på satsingen deres (iht plasser) så er det kanskje ikke så rart. Det var vel ikke halvfullt under '07 var det vel? De skulle begynt mye mindre og bygd seg oppover, ikke prøvd på et ganske stort et med engang, og reklame selvfølgelig. Men jeg er med på "Hw-LAN" arranged by users! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Æsj, og jeg som hadde tenkt å melde meg på i år. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 The eXperience on ice ? Kult, i hvilken ishall skjer dette, og hvor kjøper jeg billetter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå