AltuZ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hei Jeg lurer på hvorfor jeg og en kamerat ikke får spillt sammen vi har hamachi og vi har samme versjon av frozen throne! noen som kan hjelpe meg? Vi har skrudd av alt some heter virus beskyttelse etc og jeg får spillt med andre men ikke han. takker for alle svar Endret 25. mars 2008 av AltuZ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Bruker dere samme CD-key? Isåfall kan det være problemet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 1) Skru av alt som er av anti-virsu, deaktiver windows brannmur ! 2) Start Hamachi og connect til samme gruppe, se at be finner hverandre på Hamachi, prøv og ping hverandre. 3)Ha den siste patchen av Warcraft - begge må ha samme ! Du sier at du får spillet met andre en han, så det må være noe med hans PC ? Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Vrengtpolvott: Ja jeg har lasta ned fra en annen kamerat og han får jeg spillt med og han som lasta ned fra meg får ikke spillt med meg eak2k: #1 har gjort det #2 får pinga hverandre #3 har 1.21b begge 2 så jeg skjønner ikke helt hva som kan vere problemet når han var hos meg så fant han serveren men han fikk ikke conected på den. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg