Gå til innhold

iQ9450 - blir det noe av?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har handlet mye på Ebay, og det at de merker forsendelsen som "Gift" er ingen garanti. Hvis du får avsenderen til også merke verdien på "gaven" til et beløp tilsvarende under 200 kroner, øker sjansen for å slippe moms. Men nå er vi inne på ulovligheter, og det gjør vi vel ikke her på forumet? ;)

Lenke til kommentar

Nåja...

Et litte OT spørsmål:

Hva om en venn av meg skulle sende meg noen PC deler, som jeg skulle få gratis. Kunne jeg risikert å betale mums for det? Altså, betale mums av hva verdien hadde vært om det hadde vært nye produkter, selv om de var brukte?

Det er uansett overraskende hvor billig ting er i Norge akkurat nå. Det ble til at jeg bestilte q9450, og den kom på 1903,50kr uten frakt/mums/toll. Og det er jo omtrent det den koster i Norge også, -mums vel og merke.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Å sette gist er jo å be om at tollerne skal sjekke ekstra etter. Ingen får gaver fra butikker fra USA? Sett som produkt, men sett ned prisen så momsen blir ok. Og momsen blir tatt ut fra den verdien som står på? Eller legger de på frakt etter eget ønske på den prisen?

Jeg har aldri betalt moms på frakten. Ingen som skriver frakten i verdien heller.

Endret av hifiking
Lenke til kommentar

Et tips for dem som bor på Østlandet, er å be om å få sendt pakken til Poste Restante <ditt navn>, Strömstad Postkontor. (Ring postkontoret i Strömstad for å få riktig adresse dit.) ...og så kan du hente pakken der og ta den med selv over grisesund med bil eller på ferja til Sandefjord.

Det er faktisk helt lovlig, men du må passe på å kontakte Tollvesenet når du kommer hjem. Å ta ut prosessoren av pakken og stikke den vekk i lomma er ikke å anbefale. :whistle:

Og så får man en fin tur til Strömstad på kjøpet! ;)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
INTEL Core 2 Quad Q9450 2.66Ghz 12MB FSB 1333 (BX80569Q9450A)

2 300,- (1 840,- ekskl. mva)

2 stk tilgjengelig ;)

Kjøpte meg 1 stk :w00t:

Ps glemte og si hvor multicom.

Da har jeg bestillt etter deg. 17:54 er min bestilling registrert. Men fremdeles står det 1 stk. tilgjengelig. Så den websiden der er ikke helt til å stole på. For alt jeg vet så kan mange ha bestillt den siste før meg. Men hvis de har hatt noen inne i det hele tatt, så skal det være tomt der nå, selv om det står at de har 1 igjen.

Edit;leif

Endret av troutmaster
Lenke til kommentar
Da har jeg bestillt etter deg. 17:54 er min bestilling registrert. Men fremdeles står det 1 stk. tilgjengelig. Så den websiden der er ikke helt til å stole på. For alt jeg vet så kan mange ha bestillt den siste før meg. Men hvis de har hatt noen inne i det hele tatt, så skal det være tomt der nå, selv om det står at de har 1 igjen.

Edit;leif

Jeg la inn ca 30min før deg ;-), min står enda som ikke behandlet.

Det er skiftet til (må bestilles) nå nylig.

Vi får se hvor rett lagerstatusen er/var.

Lenke til kommentar

Edit;leif

Jeg la inn ca 30min før deg ;-), min står enda som ikke behandlet.

Det er skiftet til (må bestilles) nå nylig.

Vi får se hvor rett lagerstatusen er/var.

Hvis ikke noen bestillte før deg igjen, så skal jo du ha den :realmad: . Rart at de selger box utgaven billigere enn oem.

Lenke til kommentar
Hvis ikke noen bestillte før deg igjen, så skal jo du ha den :realmad: . Rart at de selger box utgaven billigere enn oem.

Jeg har ikke så veldig god følelse på at jeg får den. Det ser ikke ut til at status på ordren endrer seg før i morgen.

edit:

BTW så har de enda på Mamoz. (hvis lageret deres er rett da)

Endret av Anvil
Lenke til kommentar

"Lagerstatus er basert på informasjon fra våre leverandører og vårt eget lager. Normalt blir lagersaldo oppdatert hver time, men enkelte produkter oppdateres en gang i døgnet. Vi tar forbehold mot feil."

Fra Multicoms side. Ble vel ikke akkurat mer håpefull av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...