mcgroven Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Man skal ikke skue golfspillere på hodestørrelsen. Les mer Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Skal garantert skaffes ja Må si PSP versjonen er det beste spillet jeg har kjøpt til psp i alle fall så det her må bli bra Endret 25. mars 2008 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Æsj, har lyst på dette, men har Xbox, ser veldig artig ut. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Siden spillet legges inn på harddisken og bruker hele 5 GB må det vel være mulig å starte spillet dirkete fra harddisken? Slik at du ikke trenger å ha plata i for å spille? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Sjarmerende spill. Er vel ikke ofte golfspill får såpass bra karakter(?) Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Tiger Woods spillene får som regel gode karakterer. 2008 utgaven fikk 8/10, og ellers har det vel ligget rundt 7-8. Men jeg lurer på å skaffe meg Hot Shots golf(amerikansk utgave av everybody's golf). Ser morsomt og enkelt ut. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skal garantert skaffes ja Må si PSP versjonen er det beste spillet jeg har kjøpt til psp i alle fall så det her må bli bra Word, PSP versjonen er veldig bra, håper på å få kjøpt spillet i nær fremtid. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fikk mitt spill idag. Har ikke prøvd det ennå, fordi jeg måtte gjøre endel gjøremål + søvn, før jeg gikk på nattevakt. :-/ Men har fått med meg ett par ting som ikke blir nævnt i annmeldelsen, som burde vært nevnt synes jeg, at man drar med seg ferdighetsnivået til golferene fra singleplayer til multiplayer o.l. Slik at om du har en favoritt-golfer, og trener den veldig mye opp, blir den like god online som offline. Gleder meg til jeg får tid til å spille dette. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Slik at om du har en favoritt-golfer, og trener den veldig mye opp, blir den like god online som offline. Tøft, fin detalj, får bare mer og mer lyst på dette spillet ettersom jeg leser om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg