Gå til innhold

Synkronisering med SE W890i - problem!

Anbefalte innlegg

Har lagt inn slik at jeg kan synkronisere jobbmailen min på mobilen, i dette tilfellet en SE W890i.

Men, når jeg starter synkroniseringen får jeg bare melding om at "økten mislyktes. Kommunikasjonen ble avbrutt". Noen som vet hva feilen kan være og hva jeg evt. må gjøre får å få det til å fungere?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Har lagt inn slik at jeg kan synkronisere jobbmailen min på mobilen, i dette tilfellet en SE W890i.

Men, når jeg starter synkroniseringen får jeg bare melding om at "økten mislyktes. Kommunikasjonen ble avbrutt". Noen som vet hva feilen kan være og hva jeg evt. må gjøre får å få det til å fungere?

Jag har provat med 2st W890i och får samma problem som dej, dvs att kommunikationen misslyckas! Det fungerar problemfritt med SE P1i, W950, P990 med flera. Misstänker att Sonyericsson måste komma ut med en uppdatering på mjukvaran för att det skall fungera!

Har varit i kontakt med deras support, men deras förslag leder ingen vart.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Jeg har SE G900, til å begynne med så fungerte all synkronisering perfekt. Men nå får jeg Synkronisering mislyktes. Lurer på om det kanskje er noe rot med m-router osv. men jeg har egentlig ikke peiling. PC finner mobilen via blue tooth, og i bildet på PC suite står det "G900 er koblet til i telefonmodus". Starter synkronisering men som sagt får jeg synkronisering mislyktes. Har også prøvd å avinstalere PC suite flere ganger uten hell. Kan det være noe i oppsettet på mobilen? Hvis jeg prøver f.eks. file transfer så kan jeg hente opp filer fra mobilen til pc uten problemer så det virker jo som bt komunikasjonen fungerer.

Alle tips mottas med stor takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...