petterpann Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 22. august i fjor startet jeg som lærling i bedrift. Siden jeg har opparbeidet meg lite feriepenger har jeg bestemt meg for å jobbe hele ferien. I ferien har opplæringskontoret sagt at jeg jobber utenfor rammene som lærling, og skal lønnes som vanlig ekstrahjelp. Hvor lenge vil jeg ha krav på lønn som ekstrahjelp i det tilfellet? Jeg går ut ifra at det blir like lenge som jeg ville hatt krav på ferie, stemmer ikke det? Hvor lenge er det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kommer ann på tariffene eller avtalen mellom klubben på arbeidplassen din og styret Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg lurer ikke på hvor mye penger jeg får. Lurer i utgangspunktet hvor lang ferie jeg ville fått om jeg hadde bestemt meg for å ta ferie. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du har som alle andre krav på 5 ukers ferie, om du har rett på betalt ferie(les: feriepenger) og hvor lang denne er kommer an på avtaler og hvor lenge du har arbeidet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå