Andynator Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg vet Nokia har et HS 2R, men de svarer ikke på mailer eller tar telefonen om du ringer dem, så det er håpløst jeg har dessverre en telefon som ikke har radio, men er avhengig av dette Telefonen har en mini usb inngang, men utav bildene jeg har sett av nokia sitt headsett er det umulig å se hvilken "ende" det er på det... En overgang må da uansett være mulig..... når det gjelder hvorfor jeg har kjøpt en telefon uten radio når jeg er avhengig av dette er svartet enkelt Nokia svarer aldri på mailer eller tar telefonen, de nettbutikkene jeg var i kontakt med hadde 50/50% svar på at telefonen hadde radio.....så jeg tok sjansen Finnes det andre headsett med radio? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Ingen som vet om RADIO i headsett??? er det så uvanligt altså.... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Nokia har, Motorola har, SonyEricsson har.. Men tror ikke noen av disse går overens med mini usb .. Her er en løsning med bluetooth.. Product Specifications:Bluetooth Specification: Version 1.2 Class 2 Bluetooth Profile Supported: Heaset, Handsfree, A2DP and AVRCP Rang of Frequency: 2.4GHz ISM unlicensed frequency band Dimensions: 55(L) X 24(W) X 27(H)mm Nominal Charging Time: Within 3 hours Talk Time: Up to 6 hours Music Playing Time: Up to 6 hours Standby Time: Up to 150 hours Weight: 20 grams Compatible With All cell phones supporting A2DP. edit: byttet bilde fra mono versjonen til FM-Stereo versjonen Endret 27. mars 2008 av jadz Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Regner med at det går ann å få kjøpt en overgang fra mini usb til 3.5mm jack? Når det gjelder bluetooth løsningen så er vel den forbeholdt at det er radio i selve telefonen? å da er vi jo like langt Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 http://www.pixmania.com/no/no/744912/art/g...-bluetooth.html her var en løsning ? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Regner med at det går ann å få kjøpt en overgang fra mini usb til 3.5mm jack?Når det gjelder bluetooth løsningen så er vel den forbeholdt at det er radio i selve telefonen? å da er vi jo like langt Nope.. radioen er innebygget headsettet. Samme som den du viste til fra Pixmania. Skal du bruke en overgang så tror jeg du mister funksjoner som gjør at lyden dempes når det ringer, mulighet til og svare\legge på med headsettet osv .. Og da kan du egentlig kjøpe en mini-radio til å henge på øret i steden Endret 27. mars 2008 av jadz Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg har en overgang fra mini usb til 3.5mm. Telefonen tror dette er en datakabel, og jeg får ikke spilt musikk med denne løsningen på min 8800 Arte. Den løsningen er nok for en Nokia 8800 Sirocco. Men det finnes mange forskjellige headsett med innebygget radio, nokia har et, Bluetooth-headset BH-903 http://www.nokia.no/link?cid=EDITORIAL_828983 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg fikk endelig kontakt med Nokia i går.....de kunne fortelle at det ikke fantes et slikt headsett som virket til Nokia Arte..... Jeg ringte og en nettbutikk som sier at Mobilen må ha INNEBYGGET radio for at disse headsettene skal virke. Lurer på om det var bh-903 jeg kontaktet dem om. Altså er det ikke radio i headsettet selv om det kan virke slik utav teksten Også greit å vite at en slik overgang ikke virket til telefonen.... Så en kombinasjon av de svarene gjør meg skeptisk til å kjøpe et slikt sett,da det for meg ser ut til at telefonen må ha radio... Ingens om faktisk har prøvd dette ut? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg har en overgang fra mini usb til 3.5mm. Telefonen tror dette er en datakabel, og jeg får ikke spilt musikk med denne løsningen på min 8800 Arte. Den løsningen er nok for en Nokia 8800 Sirocco. Men det finnes mange forskjellige headsett med innebygget radio, nokia har et, Bluetooth-headset BH-903 http://www.nokia.no/link?cid=EDITORIAL_828983 Tror BH-903 har støtte for radio, men har ikke radio i seg.. Endret 28. mars 2008 av jadz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå