Hoisveen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei Jeg selv liker å redigere en del filmer/bilder, og jeg har brukt Windows Movie Maker i XP en stund. Men det er jo så som så. Dermed lastet jeg ned Editstudio 6. Men vet noen om det går an å legge til en logo i en av hjørnene som Tv 2, NRK1 osv har igjennom en hel film. Eventuelt hvilket program kan jeg bruke for og få dette til. MVH Per-Tore N. Høisveen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Om du har logoen (fortrinnsvis i ei fil med transparent bakgrunn) er det vel berre å importere biletet til EditStuido, leggje på tidslinja og strekke ut so det ligg over alt du har på tidslinja. Skulle gå greit i EditStudio det. Lenke til kommentar
Hoisveen Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Du ga meg en briliant ide.. Gracias MVH Per-Tore N. Høisveen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå