Bruker-104685 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Prisen på GTA IV hos Absoluttspill.no er 479kr Og det var der jeg har bestilt og betalt mitt eksemplar til 360 Fy faen jeg gleder meg, får jo gåsehud bare å tenke på GTA Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vel for min del spiller prisen ingen trille, men kan forstå at noen steder vil det her ha en positiv innvirkning for xbox atleast. Bestillt mitt til ps3, gleder meg vilt. føler ikke gta hører hjemme noe annet sted.. xboxen får støve litt til. frem til geow 2 tenker jeg:D Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Meg er det motsatt, ps3en min støver ned da jeg spiller mye Gears Of War, Lost Odyssey, Mass Effect og GH II/GH III og FIFA 08 til 360 Jeg sparer Uncharted da jeg vil ikke fullføre det enda og fordi neste ps3-spillet for meg blir nok MGS4 som kommer i juni Og resten kommer til Wii og 360 Endret 26. mars 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Når det gjelder salget så må det jo et mirakel til for at ps3 skal selge mest.. er jo mange millioner flere 360 på markedet. Mangen er seff cracket og kjøper ikke spillet, men likevel.. 360 må jo bare selge best Edit: gidder ikke skrive ny post, føler jeg spammer Du har et poeng Mala, men mener likevel 360 har best forutsetninger for å selge mangen flere kopier enn PS3, og noe annet er et nederlag for 360. Selv håper jeg jo så klart at GTA4 fører til en enorm boost i salg av ps3 konsoller Endret 26. mars 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Veit ikkje heilt eg altså. GTA er jo noe folket ser på som ein Playstation tittel. Men mtp. den større brukerbasen til MS+ disse eksklusive episodene så skal det blir spennende å se. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Håper GTA IV blir en systemselger for begge konsoller jeg, slik at det blir en større gruppe mennesker utviklere kan tjene penger på, og derfor utvikle bedre/dyrere spill! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hadde vært greit og f.eks kjøpe 2 utgaver av beowolf fra vgp for tilsammen 50$.. For så å bytte de inn til GTAIV + gavekort.. Det går ikke. Jeg var så uheldig at et av mine Xbox360 spill jeg ville bytte inn var fra VGP. Da stemte ikke strekkoden med den europeiske strekkoden, og de nektet å ta imot spillet, selv om det er sonefritt. De tar kun imot PAL-spill, og mange VGP-titler er NTSC. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dem gjør dette slik at dem kan ha en versjon i hyllene. Kva meiner du? Jeg mener endel av kundene handler en annen billigere plass, slik at de ikke blir utsolgt for dette dyre produktet. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg importerer til PS3 uansett, da får jeg spillet for 350 kroner med 3 dagers frakt. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dette er jo sånn det var på slutten av 80-tallet. Samme spill kostet £16.99 på Amiga og £8.99 på C64. Viser vel hvilken maskin som er best ;-) Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Selv håper jeg jo så klart at GTA4 fører til en enorm boost i salg av ps3 konsoller Det gjør spillet nok. Vet om 3 som skal kjøpe PS3 i løpet av neste mnd pga GTA4 og delvis GT5P. Håper spillet selger bra på begge konsollene. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Føler ikke at MS har reklamert så svært mye med de 2 eksklusive episodene sine egentlig! Er vel få som ikke leser forum og leser spillnyheter ukentlig som har fått med seg det? Men, jeg gleder meg i alle fall.. Føler egentlig at GTA er en PS tittel, men ekslusive episoder + ps3 reparering fikk meg til å bestille på 360.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå