Joachim_F Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Forfatteren Tom Clancy får snart sitt eget massive flerspillerspill. Les mer Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jaha... Lurer på hva for noe nytt de liksom skal bringe på banen. Lenke til kommentar
RooNoG Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 hvist mmo bølgen fortsetter kommer butikkene bare til å selge game-cards!!!!! Tom Clancy mmo virker litt rart? Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Søppel! Vi trenger et moderne Rainbow Six i gammel planleggingsstil, ikke dette. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Søppel! Vi trenger et moderne Rainbow Six i gammel planleggingsstil, ikke dette. Enig! De første Rainbow Six spillene er by far de beste. Husker jeg kunne sitte lenge og planlegge utstyret, angrepsveien osv i de første spillene. Det var tider det. Nå er det blitt alt for arkade til å kunne gjøres seriøst Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Likte Ghost recon jeg, alt annet som er kommet de siste årene er svada. Ser for meg at de kommer med noe ala det STALKER mmorpg`et. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Skeptisk. Men jeg håper selvfølgelig det blir ganske bra. Dog, så savner jeg de gode gamle Ghost Recon og Rainbow Six spillene. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Søppel! Vi trenger et moderne Rainbow Six i gammel planleggingsstil, ikke dette. 100% enig, det var tider det.. når det faktisk var vanskelig å klare et oppdrag slik at en måtte planlegge nøye for å unngå å bli skutt/ at gislene ble drept. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 hvist mmo bølgen fortsetter kommer butikkene bare til å selge game-cards!!!!!Tom Clancy mmo virker litt rart? Tja, minnes en bok for mange år siden som jeg dessverre ikke husker navnet på.. Den handlet om et MMORPG lignende konsept og ble beskrevet ganske bra i detalj. Ganske sikker på at dette var Tom Clancy. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Søppel! Vi trenger et moderne Rainbow Six i gammel planleggingsstil, ikke dette. Det kommer nok aldri, dessverre. Alt for lite penger å hente der vet du. Synd, men veldig sant. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tom Clancy spillene var et tegn på "realisme", men i likhet med flysim markedet har det sakte men sikkert dreid mot arcade spill i stede. De første RB6 og GR spillene var geniale. GRAW var heller ikke så værst, da på pc. Konsollversjonen suger. Folk i dag har vel ikke tolmodighet til å planlegge et raid, bruke tid på å snike seg fram, sikre rom, eller fly i 1 time for å bombe en bygning for den saks skyld. Nå skal det være løping og skyting. Insta-action. Nei, et nytt Tom Clancy burde være et større CoD4 med en pose realisme og en klype roligere tempo. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Enig med flere her om at de gamle er best ja. Har lett etter disse spillene på div nettbutikker, men uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg