TMfrantic Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei! Satt og spillte BF2 her om dagen da jeg plutselig hørte ett "knepp" i øretelefonene og skjermen gikk over til strømsparing. Jeg hørte fortsatt lyd fra spillet og jeg kunne også prate på skypen jeg hadde gående i bakgrunnen. Men maskina reagerte ikke på tastatur input. Etter ett trykk på reset-knappen fyrte maskina opp som vanlig og windows startet som normalt. 'Jaja' tenkte jeg, 'sikkert en bf bug'. Men da jeg skulle starte spillet igjen fikk jeg strømsparingen opp igjen. --->RESET! Nytt forsøk. Starter eve online, svart skjerm, powersave, men i svarte da! Ørten forsøk senere med nye drivere og masse forskjellige spill har jeg fortsatt samme problem. Prøvde også å kjøre testene i dxDiag, men fikk powersaven opp straks jeg trykka på directdraw testen. Jeg antar skjermkortet er ødelagt? Gjør egentlig ikke så mye, hadde likevel planer om å kjøpe inn ett nytt kort med dx10 støtte. Har forresten ett X1950pro. Lenke til kommentar
a-z Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvordan skjermkort har du? Hvor gammelt er det? Har du siste driver til kortet? Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Som sagt det er ett x1950pro(powercolor) med nye drivere installert. Er 1 år gammalt nu(heftig brukt ) , har forøvrig vært ett knallkort med tanke på hva det kostet. Lenke til kommentar
a-z Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 åja, sry så ikke at det stod der hmm, nei jeg vet ikke hva som kan være galt. Når det bare er ett år gammelt så skal det fungere fint. At det er brukt mye har ingenting å si, det er først når du overklokker det at det virkelig begynner å slite på kortet. Prøv og sjekk om kortet står ordentlig i hovedkortet, at strømmen er koblet ordentlig til, kanskje fjerne støv fra kortet? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Antakeligvis defekt kort, send tilbake til forhandler så får du nytt tilbake, (eller et tilsvarende kort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå