Sladre Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg en ny tv om ca 2 mnd og har allerede begynt å se på markedet. Det jeg lurer på da er hvilke spesifikasjoner og porter/utganger må tv'en min ha hvis jeg skal kunne: * spille ps3 * koble til en bærbar datamaskin * se på hd-filmer fra dataen * se på vanelig tv/hdtv Kunne noen forklart meg dette? og muligens gitt noen eksempler på slike tv'er? P.S Jeg ser etter en så billig som mulig tv, dette er viktig. Mvh Sladre Endret 25. mars 2008 av Sladre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kor stor vil du ha den? Det er ganske viktig i forhold til prisen. Skal du ha det billig bør du ikkje ha for stor skjerm, betre med ein liten og god skjerm enn ein stor og dårleg. Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Kor stor vil du ha den? Det er ganske viktig i forhold til prisen. Skal du ha det billig bør du ikkje ha for stor skjerm, betre med ein liten og god skjerm enn ein stor og dårleg. Jeg står mellom 32" og 37". Har egentlig mest lyst på en 37", synes 32 er litt lite. Når det gjelder pris, vil jeg helst ikke over 7000 kr. Har sett at det er en del 37" som ligger på 6-7000, men disse er kanskje elendige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå