denix89 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har en mitsubishi lancer 1,3 GLI 94-model. Når jeg hadde koblet cd-spilleren, var sentrallåsen på fører-siden ødelagt. Men på passasjer-siden fungerer den helt ok. Er det noen som vet hva som kan være feil. og hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Javad Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Blown fuse? Har du sjekket det...? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) hva er det? Du må "blowe fusen", altså blåse så hardt du kan gjentatte ganger inn i låsen. Hvis du har tilgang på en peisblåser er det best. Endret 25. mars 2008 av Sluquet Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg skal prøve på det. Men den fungerte jo før jeg koblet spillereren, men når jeg var ferdig virket den ikke Lenke til kommentar
razer Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fikk omtrent samme problem med min 93 Galant for noen år siden, men da var problemet at sentrallåsmotoren på førerside rustet ihjel. Har du hatt noen problemer med at låsen "hikker" litt? (låser seg opp og igjen et par ganger når du låser den) Evt. sjekk om det er dårlig kontakt i selve tilkoblingen til sentrallåsmotoren. Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg har nå prøvd å blåse med kompresor. Og problemet er der forsatt. Endret 27. mars 2008 av denix89 Lenke til kommentar
C3PO Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg har nå prøvd å blåse med kompresor. Og problemet er der forsatt. Blown fuse = sprengt sikring, dvs. et elektrisk problem. Tror ikke peisblåser eller kompressor hjelper da. Litt useriøst svar fra peisblåser'n litt lenger opp her. SWC3PO Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg har sett på alle sikringene og alle fungerer :\ Endret 28. mars 2008 av denix89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå