Skogslik Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 nå blir det Call of Durty i helga alikevell og Viking og Condemned 2 Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Argh, hvorfor kan det ikke komme samme dato til PS3 og X-Box? Har vel med penger å gjøre? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Argh, hvorfor kan det ikke komme samme dato til PS3 og X-Box? Har vel med penger å gjøre? Har med hvilken konsoll som er kulest å gjøre. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Er det ikke QFT man sier til slikt? :!: Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Er det ikke QFT man sier til slikt? :!: Hva står egentlig QFT for? Hvis jeg skal tippe ... Quote for truth? Endret 6. april 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 QFT = quoted for truth Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Hehe, keep on dreaming! Har noen prøvd de nye kartene enda? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Å ja! Og de er hellige! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Lakus, forklar hvordan de var da!!! Klarer ikke vente selv! ;D Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Lakus, forklar hvordan de var da!!! Klarer ikke vente selv! ;D Her. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Akkurat no hatar eg Eltel bergen. Dei har faen ikkje klart og rulla ut kopparen fram til meg endo. NGT har vært med installatør, og alt er vel i min ende. Men feltet eg bur i er heilt nytt, og same med sentralen. Difor må eg vente til slutten av denne veka før eg kan få nett. Dog, gledar meg villt til nye COD4 maps. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 ja du kan glede deg =) fantastisk rå baner. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Wohoo! Endeleg fått nett heime! Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Går det ann å laste dem ned til pc, i så fall, hvor kan jeg laste dem ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Nei, map'ene blir ikke tilgjengelig for pc-brukere. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Fikk melding idag fra Infinity Ward. Ser ut til at map packen ikke er utsatt til PS3 i europa likevel. "Great news Charlie Oscar Delta! The Call of Duty 4: Modern Warfare Variety Map Pack for PS3 will be available on the PlayStation Network on Thursday, April 24th for both North America and Europe! Additionally, there will be a PS3 Variety Map Pack Double XP Weekend Extravaganza! Enjoy Double XP all weekend for both continents from 12:01 AM GMT on Friday, April 25th to 11:59 PM PDT on Sunday, April 27th. We are also making Friday, April 25th a "Play with the Devs" day. The Infinity Ward team will be playing online on Friday, April 25th from 11AM to 2PM PDT and from 5 PM to 8 PM PDT. See you online!" Endret 22. april 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Candey Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Fikk den selv. Ah, blir nok et kjøp i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå