daubyj Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 “Street Fighter: Legend of Chun-Li” vil den nye filmen bli kalt, og nå er skuespillerne på plass. Les mer Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 "Street Fighter: Legend of Chun-Li" vil den nye filmen bli kalt, og nå er skuespillerne på plass. Les mer vet ikke helt om jeg likte valget av skuespillere.. men dette blir nokk en film som MÅ(!) sees. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Historien i den nye filmen vil dreie seg om Chun-Li, spilt av Kristin Kreuk, mest kjent for sin rolle i ”Smallville”. Ok, da var den automatisk severdig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hehe, jaja begynner å bli ange år siden eg såg den første filmen. Eg tror neppe det blir ein film eg ser igjen for å si det slik, men denne nye her må da sees. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Denne filmen har en merkelig rollebesetning. At Kristin Kreuk har hovedrollen gjør at jeg mistet all hypen. Det er en lidelse å se henne i Smallville, men det er vel mer karakteren som er lidelsen og forhåpentligvis ikke skuespillerinnen. Filmen kan jo ikke bli noe dårligere enn 90-tallsversjonen, men dette prosjektet har jeg allerede forhåndsdømt ganske så negativt. Frister mer å spille Street Fighter II på Wii'en. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Satser på at dette blir en live action-utgave av animen, dusjscene inkludert. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Historien i den nye filmen vil dreie seg om Chun-Li, spilt av Kristin Kreuk, mest kjent for sin rolle i ”Smallville”. Ok, da var den automatisk severdig. Haha tja. Men dette skal jo være en kampsportfilm eller? Og da er det vel en fordel at hovedpersonen i det minste er meget dyktig i kampsport også? Ser ikke helt for meg hvis Chun Li som bruker trendy cardio kickboxing for å banke opp motstanderne sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg