Gå til innhold

Xbox360 vs Xbox360 Arcade System

fjeddiu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du spille online i Burnout Paradise, du ha harddisk. Hvis ikke, får du bare spilt offline. Vet ikke om det er noen andre spill som krever harddisk...? Ellers er en stor del av Live å laste ned demoer, og det går ikke på minnekort. Og hvis du skal kjøpe mange arcade-spill, blir det også pes å måtte slette og laste ned på nytt ofte, for det er ikke plass til så mange spill av gangen på minnekortet.

Altså, hvis du bare skal spille, og helst spill du kjøper på plate (DVD), så er 360 Arcade et godt kjøp. Skal du bruke Live til noe mer enn å få registrert achievements, da skal du ha harddisk.

Lenke til kommentar

Er den Forza/Piñata-pakka med HDMI og Falcon, da? Er mulig jeg ikke har sett godt nok, men jeg kunne ikke se noe om det.

EDIT: Fra siden: krydre familiens spillkveld med spillene Viva Piñata og fartsfylte Forza Motorstorm 2. :laugh: Var generelt mange skrivefeil der.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Jeg var også svært usikker på om jeg skulle ha arcade, premium, eller pro. Tror den pakken med 20GB harddisk, HDMI og Forza/Viva Piñata er den til 2495. Var også en pro til 1995, men sto ikke noe om harddisk og HDMI. Jeg kjøpte i alle fall Xbox arcade for 1490, Forza 2 for 349 og 20GB Harddisk fra ebay til litt over 300kr.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...