squonk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Disc priests er ganske så gode, det og resto druids vil jeg si er best atm. Må si meg enig. Rogues er noe av det letteste jeg tar med Disc Priesten min^^ (Har bare 200 res) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg ble bare glad når han sa de var gode i Pvp.. Overlever du til cloak of shadow er brukt så tar man som regel rogues . Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tror det er irritasjonen over stuns ++ som er nøkkelmomentet her. Warlocken min har 7.5k hp. Jeg overlever aldri lenger enn 6 sekunder mot en rogue. Skaff deg bedre gear med 12k HP eller mer, gå for en SL/SL build og ha alltid en HS tillgjengelig... Da skal du se at du varer langt lengere enn 6 sec. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tror han er klar over det, men såvidt eg har fått med meg er han pvespecced and geared? Anywho, du som påstår at rogues er noe av det lettest du møter.. Tar meg 30sec å drepe bror min i duell (375res), jeg har s1gear og subspec) Priests overlever ikke rogues med mindre de har s3 gear imo. Rogusa du møter bruker vel ikke expose armor heller? :> Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tror han er klar over det, men såvidt eg har fått med meg er han pvespecced and geared? Korrekt. Warlocken er til PvE, ikke PvP. Jeg har fått alt jeg skal ha for honour (+12dmg gem.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå