Xanitra Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har en warrior main.. han er lissom "ok" i alt han gjør, bortsett fra å heale, det kan han ikke gjøre. Jeg har tanket en god del med han å koser meg med det.. men så var det denne pvp greia da. Selv med det beste gladiator utstyret vet jeg at han ikke vil eie helt fullstendig i pvp uten hjelp fra healere eller annet. Så da lurer jeg på hvilken klasse eier mest i pvp? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 For tiden er det vel rogue som er mest OP... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Rogue tar det meste når de er bra geara, deretter mener jeg warlock som kan spille. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Warrior har jo ingen healing abilites heller da roll en priest/druid om du vil heale Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hunter om du er FotM. Altså, selv om auto-attack er uforståelig må vel også du ha klart å få med deg at spillet er i konstant forandring og derfor umulig å forutse over lengre tid. Samtidig har alle klasser sine problemer. Enhver warlock ville nok svar warrior, rogue eller hunter, f.eks. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 ok... altså rogue? Hmm.. er ikke mage ganske imba? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Tips: Ikke roll en klasse siden den er imba akkurat nå.. Roll det du vil spille med og gjør det beste ut av det. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Warrior er ganske kraftig i 1v1. Er også den classen som alltid får være med i Arena teams. Så ikke klag på at Warrior ikke har det som skal til Men om en class er OP eller ikke har vel ikke så mye å si.. Alt kommer annpå spilleren, druid skal være den beste pvp healeren, men har sett uttalige druids som aldri burde starta å spille Skill > all Lenke til kommentar
brillan Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Si en klasse en god warrior vinner mot. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 mm hunter. noen rogues. enchantment shamans. eller ville jeg si warrior er svake i 1 v 1 mot de fleste. men i bg med litt mere kaos osv kan de dele ut juling som bare det. særlig med en healer i ryggen. levler for øyeblikket opp en draenei warrior selv:P kul klasse syns nå jeg. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Gode Enhancement shamans,rogues og mm huntesr tar en god warrior med likt gear. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Tips: Ikke roll en klasse siden den er imba akkurat nå.. Roll det du vil spille med og gjør det beste ut av det. Riktig. Spill det du trives best med. Hvis en klasse virkelig virker OP i dag, så kan du banne på at den blir nerfet (eller alle andre buffet). Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Restorating druids og hunters, EOD. Ser ikke hvor resten av dere tar rogue ifra, men OK. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 De jeg ser har foreslått rogue spiller clothie til vanlig. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 De jeg ser har foreslått rogue spiller clothie til vanlig. Men rogues er da ikke halvparten så ille som hunters likevell. Med mindre de spiller med 5man blues eller pve gear, såklart. Da er rogues ganske ille, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Tror det er irritasjonen over stuns ++ som er nøkkelmomentet her. Warlocken min har 7.5k hp. Jeg overlever aldri lenger enn 6 sekunder mot en rogue. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Spiller selv med ganske skilla warriors. Ikke engang si at de ikke kan ta alle classes, kommer som sagt helt annpå spilleren bak skjermen. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Med presten min er rogues en sann plage (etter de får CoS). Pre TBC var rogues de desidert enkleste å ta. Det er nok mange prester som oppfatter rogues som OP bare fordi de ikke vinner hver enste kamp lengre. Hunteren min (kun lvl 65 atm) har ingen problem med rogues (enda). Alle klasser har en "anti-klasse" de har store problemer mot. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Vel palaen min har ikke sjangs mot rogues. Har vel forøvring ingen sjangs mot hverken healers, warlock eller mages heller.. Endret 25. mars 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå