levlex Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Pianolakk og 2,6 tommers trykkskjerm. Her er godbiten du tar med på Cocktail-party. Les mer Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ohhh! Den var lekker. Vilhavilhavilha! Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Den var smooth! Men hva i heite huleste er det som står over "music" der? "Stting"? Ærligtalt, har de klart å skrive "settings" feil på markedsføringsbilder?? Like ille som å skrive feil i doktorgrads overskrift det Edit: En liten sjekk på nettet viser at flere har lagt merke til det (les kommentarene) Endret 25. mars 2008 av mks1001 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Haha Ser slik ut ja Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hehe, det var en særdeles uheldig plassert skrivefeil, ja. Forresten; står ikke PMP for "Portable Media Player"? Blir det ikke da litt unødvendig å skrive portable media player-spiller? Akkurat som man kan lese "LCD-skjerm" mange steder. Flytende krystallskjermskjerm og bærbar mediespillerspiller. Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hehe, bare innrøm det! Du har sikkert sagt LCD-skjerm flere ganger selv! Og for å kverrulere mer, så kan man si at en LCD-skjerm er en skjerm med liquid crystal display. Altså hvor LCD'en er den delen som viser bildet, mens skjermen er hele enheten med LCD, ramme, fot og alt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hadde det vært et appleprodukt hadde det vel gått under navnet Ipimp. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hadde det vært et appleprodukt hadde det vel gått under navnet Ipimp. feil, den er allerede kjent som ipod touch... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hehe, bare innrøm det! Du har sikkert sagt LCD-skjerm flere ganger selv! Hehe, for å være ærlig; nei. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Høh? Misforstår jeg noe? Den er jo KLIN lik iphone/ipod touch.. Bare med rundt symbol og ikke firkantet på knappen. Hvorfor skulle denne vøre mere pimp? Lenke til kommentar
geil Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ser ut som kjærlighetsbarnet til en Clix2 og en iPod Touch Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Den var utrolig pen. Lurer på hvor mye den vil koste om den kommer til Norge, for da vil jeg ha den! Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Den er jo KLIN lik iphone/ipod touch..Bare med rundt symbol og ikke firkantet på knappen. Hvorfor skulle denne vøre mere pimp? Ikke helt ulik Samsung P2 heller vil jeg si. Men hva kan man forvente? Svart har alltid vært en populær farge på dingsebomser. Nå har touchskjermene kommet for fullt, og da blir jo designet likt... Lenke til kommentar
basip Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Høh?Misforstår jeg noe? Den er jo KLIN lik iphone/ipod touch.. Bare med rundt symbol og ikke firkantet på knappen. Hvorfor skulle denne vøre mere pimp? Minnet liksom veldig om noe annet jeg har sett ja Men som den som de; pene gadets! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg