Gå til innhold

kommer ikke inn på mappa mi

Anbefalte innlegg

hei. Etter å ha formatert fra linux fikk jeg et problem med en mappe som jeg hadde laget me linux før jeg formaterte. På den ene av de ekstra hardiskene mine, alstå ikke system disken. Jeg kan ikke komme inn på denne mappen eller så mye som å tenke på å slette den...

Har prøvd og få det til sånn at jeg har admin rights på den men det går ikke, har ikke valg til det engang.

Pøver jeg og gå inn på den med å dobble trykke på den kommer dette:

2rwqkok.jpg

Prøver jeg og slette den kommer det bare:

j7cmxk.jpg

Noen som hvet hvordan jeg kan komme innpå denne mappen eller må jeg bare slette den ved hjelp av andre programmer som Unlocker osv?

Mvh Beyeren

Endret av Beyeren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var dette en mappe som var opprettet i linux? i såfall kan du ikke gjøre annet enn å enten legge inn linux på nytt å slette mappen derifra, eller laste ned for eks.ett slikt program dette er de eneste måtene jeg vet kan løse problemet om det er en linux fil du har på disken

Endret av arkael
Lenke til kommentar
var dette en mappe som var opprettet i linux? i såfall kan du ikke gjøre annet enn å enten legge inn linux på nytt å slette mappen derifra, eller laste ned for eks.ett slikt program dette er de eneste måtene jeg vet kan løse problemet om det er en linux fil du har på disken

mappen er laget me linux ja som nevnt oppfår. btw: linken fynker ikke

Lenke til kommentar
Ingen som vet?

merker at den ikke funket nei... men det spiller visst ingen rolle pga at det programmet kunne ikke gi en vista bruker skrive rettigheter i en linux partisjon, noe jeg nylig fant ut da jeg skulle redigere en korrupt xorg.conf :whistle:

så eneste måten du kan fikse dette på er å enten legge inn linux på nytt eller kanskje bruke en linux live cd, men er ikke helt 100% sikker på den siste framgangsmåten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...