RattusNorvegicus Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Heisann, har søkt litt rundt på internett, men har enda ikke funnet noe svar som gjør at ting blir bra igjen. Har hatt PS3 siden januar og helt fram til ikveld da jeg skulle sette emg ned for å sen film med dama så har jeg ahtt lyd. Nå er den helt borte. Hundre prosent borte. Er det noen av dere som vet hva jeg kan gjøre? Sender lyd og bilde via HDMI og har som sagt fungert perfekt fram til nå Lenke til kommentar
storkers Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Heisann, har søkt litt rundt på internett, men har enda ikke funnet noe svar som gjør at ting blir bra igjen. Har hatt PS3 siden januar og helt fram til ikveld da jeg skulle sette emg ned for å sen film med dama så har jeg ahtt lyd. Nå er den helt borte. Hundre prosent borte. Er det noen av dere som vet hva jeg kan gjøre? Sender lyd og bilde via HDMI og har som sagt fungert perfekt fram til nå sjekkk innst + kabler kanske? Endret 25. mars 2008 av storkers Lenke til kommentar
RattusNorvegicus Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Heisann, har søkt litt rundt på internett, men har enda ikke funnet noe svar som gjør at ting blir bra igjen. Har hatt PS3 siden januar og helt fram til ikveld da jeg skulle sette emg ned for å sen film med dama så har jeg ahtt lyd. Nå er den helt borte. Hundre prosent borte. Er det noen av dere som vet hva jeg kan gjøre? Sender lyd og bilde via HDMI og har som sagt fungert perfekt fram til nå sjekkk innst + kabler kanske? har sjekket, dratt ut, puttet inn igjen, resetet alt igjen.. må liksom være noe jeg ikke har sett men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå