VetleRsport Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 jeg kjøpte en fujitsu simens for litt siden.. Her er det vista og jeg HATER vista. det fulgte med en cd til å instalere igjen viss du skal formatere eller noe slikt med drivere osv. Men hvis jeg sletter HELE hardisken og lager nye partisjoner osv og jeg instalerer XP er det mulighet for å install vista ved senere anledning eller virker ikke den vista CD-en når jeg sletter allt med xp? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvis det er en fullverdig recovery-plate skal det ikke ha noe å si hva du har på disken. Sjekk for ordens skyld at det ikke bare er drivere eller et lite program som henter en recovery-partisjon på den. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det kan være lurt å laste ned alle XP-driverne for hardwaren i forkant. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Ja det lurte jeg og på om det var drivere til xp..? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 fant ikke noe på simens sia... Er en Fujitsu simens Amilio Li 1705 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå