Gå til innhold

Tidenes spillserie skal kåres! - Runde to har startet!

Kår tidenes spillserie  

419 stemmer

1. 1. Hvilken er tidenes spillserie?

• Battlefield-serien (2002-)
      23
    • Diablo-serien (1997-)
      23
    • Final Fantasy-serien (1987-)
      49
    • Grand Theft Auto-serien (1997-)
      79
    • Half-Life-serien (1998-)
      93
    • Halo-serien (2001-2007)
      22
    • Metal Gear Solid-serien (1987-)
      33
    • Super Mario-serien (1985-)
      40
    • The Legend Zelda-serien (1987-)
      57

Anbefalte innlegg

Hvem i himmelens navn og rike er det som stemmer opp GTA-serien som Verdens Beste Spillserie? :nei: Er det alle de nye (og no offence, unge) GTA-spillerne som har hengt seg på lasset etter GTA:SA og som aldri har hørt om OoT, FFV og som aldri har tatt i en NES-kontroll (ei heller vet hva en NES er for noe)

Hadde GTA fått like mange stemmer om vi hadde samme avstemning for to måneder siden? I think not.

Enig. Gta er en bra serie for all del, men det er ikke et spill som kåres til tidenes spill, altfor grunt for det imo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem i himmelens navn og rike er det som stemmer opp GTA-serien som Verdens Beste Spillserie? :nei: Er det alle de nye (og no offence, unge) GTA-spillerne som har hengt seg på lasset etter GTA:SA

Jeg :woot:

Og jeg har spilt GTA siden GTA 1.

Lenke til kommentar
Hvem i himmelens navn og rike er det som stemmer opp GTA-serien som Verdens Beste Spillserie? :nei: Er det alle de nye (og no offence, unge) GTA-spillerne som har hengt seg på lasset etter GTA:SA

Jeg :woot:

Og jeg har spilt GTA siden GTA 1.

Jeg har også spilt GTA siden GTA 1, men synes det hvertfall ikke er den beste spillserien som finnes!!

Heil The legend of Zelda <33

Lenke til kommentar
Har sagt det før og jeg sier det igjen... Niko Bellic er enormt mye kulere enn en kastrert italiensk rørlegger.

Og Solid Snake er jo bare gammel.

Helloooo?

Er vel en grunn til at han tar seg bryet til å redde peach heeele tiden? :tease:

Zelda og Final Fantasy seriene er de beste imo.. Det er fest i stua når det kommer ut ett spill! (Om man ser bortifra FFX-2)

Lenke til kommentar
Fordi GTA får flere stemmer

Og er generelt bedre

Kjempekult med en spill serie med gjentakelser på gjentakelser på gjentakelser uten en god story. Eneste attraktive er at du kan gjøre "hva du vil" som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Fordi GTA får flere stemmer

Og er generelt bedre

Kjempekult med en spill serie med gjentakelser på gjentakelser på gjentakelser uten en god story. Eneste attraktive er at du kan gjøre "hva du vil" som ikke stemmer.

Gjentakelser? Det er da variasjon i oppdragene.

Lenke til kommentar
Super Mario.

Verdens mest minneverdige karaktergalleri, ved siden av genial brettdesign og musikk, gjør Super Mario til tidenes spillserie for meg ihvertfall. :love:

Der er en som vet hva han snakker om ;)

GTA er en god spillserie, men ikke tidenes beste. De som mener dette burde legge seg, for som regel er det, ikke for å angripe noen, mesteparten av unger under 16 som liker det.

Endret av Skagen
OT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...