Gå til innhold

Tidenes spillserie skal kåres! - Runde to har startet!

Kår tidenes spillserie  

419 stemmer

1. 1. Hvilken er tidenes spillserie?

• Battlefield-serien (2002-)
      23
    • Diablo-serien (1997-)
      23
    • Final Fantasy-serien (1987-)
      49
    • Grand Theft Auto-serien (1997-)
      79
    • Half-Life-serien (1998-)
      93
    • Halo-serien (2001-2007)
      22
    • Metal Gear Solid-serien (1987-)
      33
    • Super Mario-serien (1985-)
      40
    • The Legend Zelda-serien (1987-)
      57

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Lurer på om alle som har stemt Half Life har spilt MGS :p

Jeg har begge, og half-life er flere gange bedre spill etter min vurdering. Ikke misfoirstå, MGS4 er eneste grunn til at jeg nettopp kjøpte ps3, men med half-life får man ike bare en god historie, men et gamplaky som engasjerer.

Jeg stemte Shenmue, et sterkt historiedrevet spill, som for øvrig engasjerte meg mye mer enn hva mgs klarer...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

For meg må det bli GTA. Ikke at spillbarheten alltid har vært noe særlig god, men det er feelingen og helhetsinntrykket som er imponerende godt gjennomført og ganske effektivt. Får liksom en slags happy følelse når man meier ned en hore med balltre, tror ikke noen kan klare å matche det på samme måte.

Lenke til kommentar
Hva som engasjerer er jo helt klart subjektivt.

Ja, og det ser ut til å gå i favør av Half-life..

Det er litt mange store spill som mangler her. Blizzard har kun Diablo, og det er klart at det er mange her i verden som ser Starcraft og Warcraft som de beste spillene. Jaja, det er de som nominerer sin feil (meg inkludert)

Lenke til kommentar
Egentlig blir bare dette tull. Vi kan ikke, hvertfall her på forumet, kåre "tidenes spill" in my opinion. Under halvparten mener HL serien er den beste, resten har andre meninger. Et par flere votes enn GTA serien, blir det tidenes spill tittel av slikt?

Nei, ikke hvis GTA passerer

Lenke til kommentar

Dette må være tidenes pinligste "tidenes spill"-tråd.

Hvor i allverden er Civilization, Monkey Island, Warcraft, Pirates, Ultima, Baldurs Gate, Elder Scrolls, Syndicate, Colonization, Master of Magic, X-Wing/Tie Fighter, Dune, Ultima Underworld, Wing Commander, Space Quest, Pinball Dreams/Illusions/Fantasies, UFO/XCOM, Doom, Mortal Kombat, Spy vs. Spy, Eye of the Beholder, Defender of the Crown, Speedball 2 Brutal Deluxe, James Pond osv osv osv ?

Lenke til kommentar

Hvor i allverden er Civilization, Monkey Island, Warcraft, Pirates, Ultima, Baldurs Gate, Elder Scrolls, Syndicate, Colonization, Master of Magic, X-Wing/Tie Fighter, Dune, Ultima Underworld, Wing Commander, Space Quest, Pinball Dreams/Illusions/Fantasies, UFO/XCOM, Doom, Mortal Kombat, Spy vs. Spy, Eye of the Beholder, Defender of the Crown, Speedball 2 Brutal Deluxe, James Pond osv osv osv ?

Hva med å ta seg tiden til å lese førstepost før du nevner opp alle dine favorittspill?

Lenke til kommentar

Hva med å ta seg tiden til å lese førstepost før du nevner opp alle dine favorittspill?

Whiner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...