Gå til innhold

Tidenes spillserie skal kåres! - Runde to har startet!

Kår tidenes spillserie  

419 stemmer

1. 1. Hvilken er tidenes spillserie?

• Battlefield-serien (2002-)
      23
    • Diablo-serien (1997-)
      23
    • Final Fantasy-serien (1987-)
      49
    • Grand Theft Auto-serien (1997-)
      79
    • Half-Life-serien (1998-)
      93
    • Halo-serien (2001-2007)
      22
    • Metal Gear Solid-serien (1987-)
      33
    • Super Mario-serien (1985-)
      40
    • The Legend Zelda-serien (1987-)
      57

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvorfor ikke Banjo Kazooie ble med.. Jeg nominerte det jo på side 3.. :realmad:

Oh well... Snart dukker det opp i postkassa her sammen med Banjo Tooie, som jeg aldri har spilt ( kjøpt på ebay) så, da blir alt glemt å gaming her! :dribble:

Jeg nevnte dette tidligere i tråden, men da var jeg usikker på om jeg egentlig hadde nominert det.. sjekka nå, og jeg hadde rett.. :p Stemte på FFVII (-serien) da.. som egentlig er minst like bra.. ;)

Lenke til kommentar

Skremmende å se hvordan folk til stadighet poster innlegg av typen: " vo4 i hellvette er ike [insert game title] medh herr?". Har dere til vane å poste i tråder uten å lese førstepost?

Hadde dere gjort det hadde dere ganske raskt funnet ut at det var en nominasjon før avstemningen startet. Altså er alle spill og serier som er med i avstemningen, nominert av brukerne på forhånd. Naturligvis er det også motsatt. Ingen spill/serier som ikke ble nominert er med i avstemningen.

Lenke til kommentar
Skremmende å se hvordan folk til stadighet poster innlegg av typen: " vo4 i hellvette er ike [insert game title] medh herr?". Har dere til vane å poste i tråder uten å lese førstepost?

Hadde dere gjort det hadde dere ganske raskt funnet ut at det var en nominasjon før avstemningen startet. Altså er alle spill og serier som er med i avstemningen, nominert av brukerne på forhånd. Naturligvis er det også motsatt. Ingen spill/serier som ikke ble nominert er med i avstemningen.

Men, når jeg har nominert kan jeg vel klage? :innocent:

Ellers er jeg helt enig med deg, når man ikke har nominert skal man ikke klage.. Selv om man kanskje mener at et annet er tidenes beste.. :) Man finner 100% sikkert en favoritt blandt spillene her.. Om ikke flere.. Om man ikke gjør det, så har man ikke spilt nok spill.. :p

Lenke til kommentar
Forslag: Hva med en siste valgomgang blant de mest populære spillene/seriene? F.eks. de som har fått over 20 stemmer.

Det er jo absolutt en mulighet. For å være ærlig var vel ikke intensjonen min å stemme frem det "beste" spillet i universet, da dette er umulig, men heller danne en list over kremen av spill. Interessant å se hva forbrukeren faktisk synes.

Nå har jeg satt grensa til 17. mai, så folk kan stemme til da, men vi kan jo vurdere det om flere synes det høres bra ut, når den tid kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...