Gå til innhold

Irn-Bru til Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En irsk leskedrikk. Den har oppnådd kultstatus verden over fordi den er et av få mineralvannprodukter i verden som selger bedre enn Cola i det respektive landet.

Uttales for øvrig "iron brew".

Jeg var bombesikker på at den var skotsk? Laget i Glasgow...? Men det kan selvsagt være feil. God er den uansett ikke, smaker litt slapp champagnebrus, eller fruktchampagne om du vil.

Nei, smak heller Lilt. (utrolig forfriskende sitrusbasert brus, har kun smakt den i Irland og aner ikke hvem som lager den)

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar
En irsk leskedrikk. Den har oppnådd kultstatus verden over fordi den er et av få mineralvannprodukter i verden som selger bedre enn Cola i det respektive landet.

Jeg var bombesikker på at den var skotsk? Laget i Glasgow...? Men det kan selvsagt være feil. God er den uansett ikke, smaker litt slapp champagnebrus, eller fruktchampagne om du vil.

Nei, smak heller Lilt. (utrolig forfriskende sitrusbasert brus, har kun smakt den i Irland og aner ikke hvem som lager den)

Selvfølgelig. Min feil :)

Lenke til kommentar

Huhu, smakte det for første gang i syden faktisk (de typiske supermarkedene som importerer yndlingsvarene til turistene sine, fant Tine ost der også). Uansett, det var fortreffelig dagen derpå. Men det sykeste var at Southern Comfort + Sprite faktisk ikke er så langt unna Irn Bru i smaken, nammenam.

Lenke til kommentar

Lilt lages av the coca-cola company

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk babler om her... De har det til og med på den lille Bunnprisen nedi gata her, vet også at den er å få kjøpt på Rema 100 på Majorstuen, regner med at den finnes i andre Bunnpriser og Rema 1000 butikker også...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva folk babler om her... De har det til og med på den lille Bunnprisen nedi gata her, vet også at den er å få kjøpt på Rema 100 på Majorstuen, regner med at den finnes i andre Bunnpriser og Rema 1000 butikker også...

Er ikke alle som bor i Oslo.

Fant en Irn Bru "diet" på Lerøy i underetasjen på Galleriet i Bergen. Vurderte å kjøpe den, men ettersom alle typer brus uten sukker, foruten Pepsi- Max, smaker drit etter min mening, var jeg redd for å bli skuffet av jomfruslurken. :p

Derfor venter jeg heller og ser om jeg kan finne den vanlige med sukker.

Lenke til kommentar

Kjøpte en flaske idag på Bunnpris. Smaker jo ikkje godt i det heile tatt man! :p smaker som en blanding av gammal appelsin, metall og syrlig gulerot ....minte meg om en sportsdrikk av karbohydrat og protein, men inneheld ikkje masse av det då....

Lenke til kommentar

Hei folkens!

Jeg skal ærlig innrømme at det er jeg selv og en kompis som har fått brusen inn til landet.

Beklager hvis noen av dere ser topicen som direkte reklame, men vi må nesten utnytte de kanalene vi kan på best mulig måte siden vi ikke har budsjett på 200mill som andre store aktører her til lands.

På flasken står det Scandinavian Distribution Services AS, som er startet og heleid av oss.

Lerum Fabrikker produserer Irn-Bru i Sogndal og vi har fått veldig god distribusjon i dagligvarehandelen. Den ble lansert 1 mai og er i stort sett alle dagligvare butikker til lands nå. Vi har et veldig stort problem med coca og ringnes da de fysisk tar bort Irn-Bru fra hyllene. Selv om dette er ulovlig driter de i det og prøver å kvele oss helt fra starten. De vet jo at dette er stort merke i store deler av Europa og at den er på vei ut ellers i verden.

Vi prøver å komme oss inn i Reitan Servicehandel nå (7 eleven, Narvesen etc) men uten hell hittil. Join gjerne Facebook gruppa våres "Irn-Bru i Norge" og bli med på konkuranser og diskusjoner. Hjemmesiden er snart klar!

Hilsen Irn-Bru ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...