albions Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Denne brusen har vert i salg i min komune i noen uker nå. aldri smakt den da men. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) En irsk leskedrikk. Den har oppnådd kultstatus verden over fordi den er et av få mineralvannprodukter i verden som selger bedre enn Cola i det respektive landet. Uttales for øvrig "iron brew". Jeg var bombesikker på at den var skotsk? Laget i Glasgow...? Men det kan selvsagt være feil. God er den uansett ikke, smaker litt slapp champagnebrus, eller fruktchampagne om du vil. Nei, smak heller Lilt. (utrolig forfriskende sitrusbasert brus, har kun smakt den i Irland og aner ikke hvem som lager den) Endret 22. mai 2008 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Omg, freaking Irnbru, jeg ble hektet av en skotskvenn av meg, tok med meg en six-pack hjem. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 En irsk leskedrikk. Den har oppnådd kultstatus verden over fordi den er et av få mineralvannprodukter i verden som selger bedre enn Cola i det respektive landet. Uttales for øvrig "iron brew". Jeg var bombesikker på at den var skotsk? Laget i Glasgow...? Men det kan selvsagt være feil. God er den uansett ikke, smaker litt slapp champagnebrus, eller fruktchampagne om du vil. Nei, smak heller Lilt. (utrolig forfriskende sitrusbasert brus, har kun smakt den i Irland og aner ikke hvem som lager den) Selvfølgelig. Min feil Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Huhu, smakte det for første gang i syden faktisk (de typiske supermarkedene som importerer yndlingsvarene til turistene sine, fant Tine ost der også). Uansett, det var fortreffelig dagen derpå. Men det sykeste var at Southern Comfort + Sprite faktisk ikke er så langt unna Irn Bru i smaken, nammenam. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 En irsk leskedrikk. Den har oppnådd kultstatus verden over fordi den er et av få mineralvannprodukter i verden som selger bedre enn Cola i det respektive landet. Uttales for øvrig "iron brew". Jeg var bombesikker på at den var skotsk? Laget i Glasgow...? Men det kan selvsagt være feil. God er den uansett ikke, smaker litt slapp champagnebrus, eller fruktchampagne om du vil. Nei, smak heller Lilt. (utrolig forfriskende sitrusbasert brus, har kun smakt den i Irland og aner ikke hvem som lager den) Lilt lages av the coca-cola company Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som har sett brusen nord for polarsirkelen enda? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kjøpte denne merkelige "brusen" på Kiwi i dag. Flasken var fresh, mens brusen smakte som en forvirra champagne. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen som har sett brusen nord for polarsirkelen enda? Fant den i dag på Prix på Elverhøy her i Tromsø! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kult - da skal det drikkes Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen butikker i Oslo som har irn bru? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen butikker i Oslo som har irn bru? HEY Folkens Irn Bru Fåes Kjøpt På rema 1000 PÅ løren Kjøpte en flaske i dag WoHooooo Endelig :!: Er da i Oslo-området det? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tror det faktisk foregår en slags "lansering" av brusen i Norge. Den jeg kjøpte i dag var jo som nesten all brus i Norge, produsert på lisens. Så de må jo ha sett et visst salgspotensiale, og vi ser jo bare i denne tråden at brusen dukker opp rundt om i landet. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kjøpte en på Spar Sande i forgårs. Veldig god brus. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Skjønner ikke hva folk babler om her... De har det til og med på den lille Bunnprisen nedi gata her, vet også at den er å få kjøpt på Rema 100 på Majorstuen, regner med at den finnes i andre Bunnpriser og Rema 1000 butikker også... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Skjønner ikke hva folk babler om her... De har det til og med på den lille Bunnprisen nedi gata her, vet også at den er å få kjøpt på Rema 100 på Majorstuen, regner med at den finnes i andre Bunnpriser og Rema 1000 butikker også... Er ikke alle som bor i Oslo. Fant en Irn Bru "diet" på Lerøy i underetasjen på Galleriet i Bergen. Vurderte å kjøpe den, men ettersom alle typer brus uten sukker, foruten Pepsi- Max, smaker drit etter min mening, var jeg redd for å bli skuffet av jomfruslurken. Derfor venter jeg heller og ser om jeg kan finne den vanlige med sukker. Lenke til kommentar
Even92 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kjøpte en flaske idag på Bunnpris. Smaker jo ikkje godt i det heile tatt man! smaker som en blanding av gammal appelsin, metall og syrlig gulerot ....minte meg om en sportsdrikk av karbohydrat og protein, men inneheld ikkje masse av det då.... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Irn Bru var god, den. Smakte litt tyggis. Lenke til kommentar
Irn-Bru Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Hei folkens! Jeg skal ærlig innrømme at det er jeg selv og en kompis som har fått brusen inn til landet. Beklager hvis noen av dere ser topicen som direkte reklame, men vi må nesten utnytte de kanalene vi kan på best mulig måte siden vi ikke har budsjett på 200mill som andre store aktører her til lands. På flasken står det Scandinavian Distribution Services AS, som er startet og heleid av oss. Lerum Fabrikker produserer Irn-Bru i Sogndal og vi har fått veldig god distribusjon i dagligvarehandelen. Den ble lansert 1 mai og er i stort sett alle dagligvare butikker til lands nå. Vi har et veldig stort problem med coca og ringnes da de fysisk tar bort Irn-Bru fra hyllene. Selv om dette er ulovlig driter de i det og prøver å kvele oss helt fra starten. De vet jo at dette er stort merke i store deler av Europa og at den er på vei ut ellers i verden. Vi prøver å komme oss inn i Reitan Servicehandel nå (7 eleven, Narvesen etc) men uten hell hittil. Join gjerne Facebook gruppa våres "Irn-Bru i Norge" og bli med på konkuranser og diskusjoner. Hjemmesiden er snart klar! Hilsen Irn-Bru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg