silensio Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hei. Har fått en Xbox 360 i hus nå, men får den ikke koblet til routeren. Den finner nettverket og jeg har skrevet inn nøkkelen. Men når jeg tar testen so stopper den på Ip adress. Har ikke hatt noen problem de andre som har koblet seg til meg. Dvs andre Pc`er. Er det noen som har en liten anelse om hva det kan være? På forhånd takk. Silensio Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 det var rart.. du bruker den x360 trådløse overprisa pluggen ? eller nettverksbru med bærbar tilkobla til xboxen:? Lenke til kommentar
silensio Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg bruker den overprisa pluggen ja.skjønner ikke selv hva som er galt. skal jo bare være å plug and play.. Lenke til kommentar
Juste Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg bruker den overprisa pluggen ja.skjønner ikke selv hva somer galt. skal jo bare være å plug and play.. Den er ikke kompatibel med en bøling routere. Jeg hadde samme problemet. Du finner en kompabilitetsliste et sted på Xbox.com, sjekk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå