Ustedalen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) En kamerat av meg som jeg bor sammen med i ukedagene, er et musikkgeni. Han spiller nesten alle instrumenter som finnes, om det er gitar, piano eller trommer. Man går til tider veldig lei av at det alltid er en gitar ute i stua, men det er ikke å fornekte at han virkelig kan spille de vakreste noter. Jeg er igrunn usikker på dette bildet. Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg liker det eller ikke. Trekker gardinen og dynen litt for mye oppmerksomhet? Skulle jeg ha heller ha gjort dette i farger? Innspill er hjertelig velkommen. Edit: Fikset litt på noen tagger. Endret 24. mars 2008 av Ustedalen Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg må ærlig innrømme at jeg liker stemningen veldig godt. Ting er plassert slik som øyet mitt vil ha det, og fokus hviler på rett sted. Du får virkelig frem noen gode detaljer. Utrolig nok ble jeg en smule plaget av Quicksilver logoen hans på høyre arm. Merkelig hva vi plutselig legger merke til. Men ellers, kjempebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå