Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var jeg kjempedum?


Gjest Guest_Jente18_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jente18_*

Jeg har likt en kompis i over ett år. Og det har vært litt opp og ned med hvor sterke følelser jeg har hatt. Vi er mest skole-venner, men har småflørtet for moroskyld omtrent siden vi ble kjent. Har også småklina eller noe på fest i høst, men da var vi veldig fulle. I går var jeg på besøk hos han for første gang, og vi satt oppe til langt på natt, mens alle andre hadde gått og lagt seg. Jeg sov i hans seng, for han redde opp til meg der osv. Men jeg prøvde meg aldri på han.. Var det kjempedumt? Det hadde selvfølgelig vært noe annet hvis jeg visste om han likte meg også, men sånn er det da altså ikke.

Jeg har aldri drevet med noen før heller, så det holder meg egentlig ganske mye tilbake. Og jeg tviler på at han faktisk liker meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selv er jeg litt usikker på hva du vil, vil du ha han som venn eller vil du ta steget vidre?

 

Alltid vanskelig når slikt skjer mellom 2 venner, for vist en av dere drar den for langt / for fort så kan det sette en stopper på vennskapet.

 

Men som mange andre sier så kommer det sikkert mange flere muligheter vist du bare vil. siden dere har havnet i samme seng en gang så er det ikke noe i veien for at det ikke skal skje igjen.

 

Bare fin ut hva du vil, og prøv å finne ut av hva han vil før dere hopper i det. har selv sett hva sex kan gjøre for noen vennskap.

Lenke til kommentar

Det sier jo litt at han gjør det klart for at du skal sove i hans seng, og ikke noen annen plass, som soffa eller en gjesteseng.. Dere har jo også rota, og det er heller ikke noe som skjer uten noen form for interesse..

 

Du får håpe på en sjanse til.. Si ifra at du likte å sove med han, og kanskje spørre om dere kan gjøre det igjen? -kommer ann på nivået fra venner/dealern dere er på men..

Lenke til kommentar
Når jenter sover hos meg i min seng forventer jeg nesten litt roting...minst.

Syns ikke man kan forvente roting eller mer bare noen sover hos deg. Om man er kompisser er det jo ingenting som tilsier at noe sånn trenger å skje. Om det er noen man holder på med derimot, eller noen man tar med seg fra fest/byn er det en litt annen sak :p Følte bare for å kommentere det... :p

 

Anyways...

Tror ikke det er noe å stresse for at det ikke skjedde noe. Om dere er venner har du all verdens tid på å prøve deg. ;) Tiden løper i alle fall ikke ifra deg. Selvfølgelig, om dere velger å satse på noe mer enn vennskap må du være klar over at det blir vanskelig å gå tilbake dersom det skulle skjære seg. Selvfølgelig, det kan gå kjempefint. Var venner med min nåværende kjæreste i over 2 år før vi ble sammen, og jeg kunne ikke bedt om et bedre forhold. Du må bare vite hva du begir deg ut på. :)

Lenke til kommentar
Det at det ikke endte i sex/kosing betyr jo ikke at toget har gått, bare prøve deg forstiktig på han det vel?. Bare sånn "oi der datt leppene mine borti dine gitt :whistle: "

 

Eller for gutta:

"Oj, der datt tissen min inn i munnen din gitt..."

 

måtte bare, burde holde meg god får sånne ting egentlig... =)

Lenke til kommentar
Det at det ikke endte i sex/kosing betyr jo ikke at toget har gått, bare prøve deg forstiktig på han det vel?. Bare sånn "oi der datt leppene mine borti dine gitt :whistle: "

 

Eller for gutta:

"Oj, der datt tissen min inn i munnen din gitt..."

 

måtte bare, burde holde meg god får sånne ting egentlig... =)

Haha, evig bra, dagens du! :!:

Lenke til kommentar
Når jenter sover hos meg i min seng forventer jeg nesten litt roting...minst.

Syns ikke man kan forvente roting eller mer bare noen sover hos deg. Om man er kompisser er det jo ingenting som tilsier at noe sånn trenger å skje. Om det er noen man holder på med derimot, eller noen man tar med seg fra fest/byn er det en litt annen sak :p Følte bare for å kommentere det... :p

Samme seng...Jeg har egentlig ikke så store problemer med å rote med venner heller (så lenge det er rett kjønn). Men joda; folk er vel forskjellig eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...