TraktorBolla Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Kan man bruke en ps3 som er kjøpt i usa på samme måte som man gjør i norge med norske spill og alt? Endret 24. mars 2008 av TraktorBolla Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg mener å ha hørt det, men er langt fra sikker. Vet ikke om de lengre skiller mellom regionene som før på PS3. Uansett, hvorfor vil du kjøpe i USA? Dersom du kan velge, velg å kjøpe her, så får du garantien og alt annet. Kan være en fordel Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg mener å ha hørt det, men er langt fra sikker. Vet ikke om de lengre skiller mellom regionene som før på PS3. Uansett, hvorfor vil du kjøpe i USA? Dersom du kan velge, velg å kjøpe her, så får du garantien og alt annet. Kan være en fordel Okei.. bare får den mye billigere da.. men de pengene blir vel kanskje tatt igjen i frakt:P Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 PS3-spillene er sonefrie. Alle andre spill (PSone og PS2), samt dvd og blu-ray er derimot låst til soner. Du sparer nok en del på å importere selv, men du står uten garanti i Norge og det er ingen garanti for at noen i det hele tatt vil reparere eller hjelpe deg med konsollen hvis noe skulle skje. Det repareres jo faktisk ikke PS3'er i Norge såvidt jeg vet. Har man kjøpt den via de vanlige distribusjonskanalene, som en vanlig elektrobutikk får du bare en bytteenhet når den defekte sendes inn til Nordisk Film. Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 PS3-spillene er sonefrie. Alle andre spill (PSone og PS2), samt dvd og blu-ray er derimot låst til soner.Du sparer nok en del på å importere selv, men du står uten garanti i Norge og det er ingen garanti for at noen i det hele tatt vil reparere eller hjelpe deg med konsollen hvis noe skulle skje. Det repareres jo faktisk ikke PS3'er i Norge såvidt jeg vet. Har man kjøpt den via de vanlige distribusjonskanalene, som en vanlig elektrobutikk får du bare en bytteenhet når den defekte sendes inn til Nordisk Film. Okei.. sikler etter ps3 men har litt økonomisk krise for tia.. ligger på rundt 2500 på ebay..men er jo kjekt med garanti og kunne spille ps2 spill.. Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Hva koster ca 60gb i norge.. det står bare om 40 gb på alle nettbutikker.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Det er snakk om rundt tusen spenn mer for konsollen i Norge. Noe det er vel verdt. Begynn å spare. Ikke kjøp den på eBay. Edit: De har ikke 60GB i Norge. Den har gått ut av produksjon. Endret 24. mars 2008 av steffenz Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Det er snakk om rundt tusen spenn mer for konsollen i Norge. Noe det er vel verdt. Begynn å spare. Ikke kjøp den på eBay. Edit: De har ikke 60GB i Norge. Den har gått ut av produksjon. Men det er vel ikke mulig å spille ps2 spill på 40gb'n? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ikke mulig å spille PS2-spill på 40gb, nei. Husk at hvis du skal kjøpe fra USA får du "feil" sone på DVD og BD-filmer, pluss at du uansett må betale moms og frakt. Vet ikke om det lønner seg noe særlig når man regner på det. Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Ikke mulig å spille PS2-spill på 40gb, nei. Husk at hvis du skal kjøpe fra USA får du "feil" sone på DVD og BD-filmer, pluss at du uansett må betale moms og frakt. Vet ikke om det lønner seg noe særlig når man regner på det. Jeg fikk 60gb'n for 2500..men når dvder og alt er soneinnstilt så er det jo ikke noe vits.. men hadde vært greit med 60gb'n så jeg kunne spilt ps2 spilla... Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du kan skaffe en 60GB på f.eks. QXL, med der er prisen for øyeblikket 4200,- Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892436 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå