Gjest Guest*Guest* Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg poster som gjest ettersom flere av mine kamerater er medlemmer her. Jeg er nå 14- snart 15 og liker en jente i klassen veldig godt. Jeg har hatt et tidligere forhold som varte i ca. 5 måneder for 1 år siden med henne og vi har begge vært sammen med andre etter det. Jeg har alltid vært intressert i henne etter at hun slo opp og det å se henne med andre gutter gjorde meg veldig sjalu. Jeg har bestemt meg for å prøve et forhold med henne på nytt da jeg føler hun viser litt interesse for meg å. Jeg har vel alltid (etter bruddet) prøvd å vise at jeg liker henne og prøvd å være den personen jeg alltid er og som jeg ønsker at andre skal se meg som. Jenter i klassen inkl. henne syntes at guttene er temmelige barnslige og syntes de er teite. Jeg legger merke til at denne jenten er mer intressert i personene som er ''teite'' og som forteller unødvendinge ting som ligner det vi gjorde på barneskolen. Jeg er vel mer voksen enn disse andre guttene i klassen som også er intresseret i henne, og har fått vist den jeg er mener da jeg. Jeg har ført en voksen personelighet men dette syntes ikke å virke intressangt for henne. Mitt spørsmål: Hva slags personelighet bør jeg føre? Hvordan bør jeg gå frem for å få henne til å like meg,hvordan liker dere jenter at vi gutter oppfører oss i dette tilfellet og hvordan få henne til å skjønne at jeg mener alvor med henne/ komme i kontakt med henne? Håper noen tar seg tid til å lese dette og gir meg noen fornuftige svar. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Du må være deg selv hvis du er ute etter en kjæreste, hvis du er ute etter et ligg må du tilpasse deg miljøet Endret 24. mars 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 De spørsmålene du stiller er enorme, og det finnes ingen fasit-svar. Men det finnes mange riktige svar. Uansett hvor lite dette hjelper deg, gir jeg deg like vel dette rådet: ikke bli fortapt i denne jenta. Husk alltid på at det finnes tre milliarder kvinner på denne jorda, og uansett hvor mye du liker henne finnes det tusenvis av andre å velge i mellom. Jeg vil ikke si "vær deg selv" fordi du sannsynligvis i likhet med meg ikke har peiling på hva "deg selv" virkelig er. Men likevel; vær ditt beste selv, framhev dine positive sider. Være tullete og flørtete, men ikke for seriøs. Modenhet er positivt, så lenge det ikke gjør deg overseriøs og kjedelig. Bestefar har prompehumor, jeg vil ikke si han er umoden for det. Kan også nevne noe annet: tiltrekning er ikke logisk, det er emosjonelt. Folk liker deg pga. de følelsene du får fram i dem når de er rundt deg. Latter er en god følelse Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er nok et paradoks i det å få jenter til å like en – som regel funker det ikke å vise at man liker henne. Det er ingen automatikk i at du liker henne så liker hun deg i gjengjeld. Det finnes dog ting du kan gjøre for å få henne til å like deg, men det er sannsynligvis ikke det du tror. Bad boy-mentaliteten er et faktum, ikke en myte. Fokuser på deg selv, ditt eget liv og utvikling, og jenter kommer av seg selv (til en viss grad). Ved å vise fram dette aktivt (men tilsynelatende passivt) vil du kunne få henne, eller andre jenter, til å bli mer interessert i deg. Fokus på én spesiell jente er ikke særlig produktivt; iallfall burde du vente til du vet hva som foregår. Anbefaler PUA-tråden for mer utdypende informasjon. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er nok et paradoks i det å få jenter til å like en – som regel funker det ikke å vise at man liker henne. Det er ingen automatikk i at du liker henne så liker hun deg i gjengjeld. Det finnes dog ting du kan gjøre for å få henne til å like deg, men det er sannsynligvis ikke det du tror. Bad boy-mentaliteten er et faktum, ikke en myte. Fokuser på deg selv, ditt eget liv og utvikling, og jenter kommer av seg selv (til en viss grad). Ved å vise fram dette aktivt (men tilsynelatende passivt) vil du kunne få henne, eller andre jenter, til å bli mer interessert i deg. Fokus på én spesiell jente er ikke særlig produktivt; iallfall burde du vente til du vet hva som foregår. Anbefaler PUA-tråden for mer utdypende informasjon. Greia med bad boy, er at en klassisk bad boy har sider ved seg som jenter synes er attraktive. Det er ikke å behandle folk som dritt, og være voldelig. Det er ting som: -Høy selvtillit -Dominans/lederegenskaper -Selvstendighet -Maskulinitet/mannlighet Det i seg selv å oppføre seg som en drittsekk er ikke attraktivt Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Greia med bad boy, er at en klassisk bad boy har sider ved seg som jenter synes er attraktive. Det er ikke å behandle folk som dritt, og være voldelig. Det er ting som:-Høy selvtillit -Dominans/lederegenskaper -Selvstendighet -Maskulinitet/mannlighet Det i seg selv å oppføre seg som en drittsekk er ikke attraktivt Jess, viktig å påpeke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå