Gå til innhold

Valg av ny MP3 spiller, drukner i utvalget!

Anbefalte innlegg

Hei =) Etter 3 år med problemfyllt men tilfredstillende bruk av Ipod'n min har den endelig gitt opp på livet. Batteriet har helt klart sett bedre dager, og nå ga lyden seg på høyre øre. Jeg ser nå at det ikke vil koste meg mye mer å anskaffe en helt ny enn å reparere.

Valget av ny MP3 spiller er derimot ikke lett, jeg har ingen behov for internett-tilgang, bilde eller video. Jeg vil rett og slett ha noe som kan spille musikkfiler av mange forskjellige formater, god lydkvalitet og lang batterilevetid. Men jeg må innrømme at jeg er en fan av touch/interaktiv display. Jeg har funnet ett par alternativer, og hvis noen kunne komme med kommentarer/tips hadde jeg vært svært takknemlig =)

Creative Zen V, 2GB- Black USB2.0

Prisen er flott her (Tilbud), kr.349- for en spiller med gode anmeldelser, annet en noen klager på at den klikker av og til og noe lite plass (2GB lagringskapasitet, min nåværende musikksamling er på 1.7, og den vokser) virker den perfekt.

SAMSUNG YP-K3JQB 2GB

Noe dyrere, men den ser da veldig flott ut. Igjen, noe lite lagringsplass for mine behov, ellers flott. (Ett sted står det 25 timers batterilevetid, ett annet sted, 15 timer. -_-)

SAMSUNG YP-P2JAB SORT 4GB

Dette er stilen jeg leter etter, og selv om det plutselig er ett stort prishopp (og unødvendig videospillerkapasitet) ser den flott ut. Jeg har allerede ett flott headset som ikke er så gammelt, og Bluetoothteknologien er ikke min favoritt akkurat (Kan jeg fremdeles bruke god-gammeldags inngang på denne mon tro?) Jeg hører også skumle rykter om at denne har store problemer med og kjøre noen lydformater.

Creative Zen 8GB, SD/SDHC slot, MP3/AAC, 2,5" LCD Skjerm, DivX/XviD/WMV

Så mye unødvendig, så mye jeg ikke trenger, så dyr iforhold til mine andre alternativer, men så sexy. Støtter ekstremt mange formater, stor lagringsplass, prisen peker til at den er av høy kvalitet og liten-lett design.

Hvis du har lest gjennom hele tråden, vil jeg bare si, "Takk for tålmodigheten og innsatsen"

Og hvis du på toppen av det hele legger igjen en nyttig kommentar eller peker til ett helt annet alternativ, ja da skal du vite at mine fremtidige musikkopplevelser er delvis på grunn av deg, du har vært med på og skape noe. Takker og bukker =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Creative Zen har ekstremt mange formater? Må ha vært en diger firmwareoppdatering den siste halvtimen da.

http://www.dahle-import.com/catalog/advanc...ywords=iaudio+7

60 timer batteri og mer musikkformater enn det creative noen gang har støttet, støtter, eller kommer til å støtte.

Når det gjelder pris, får du det du betaler for (vel... me dunntak av ipod der du får ca halvparten av det du betaler for)

edit: evt http://www.dahle-import.com/catalog/produc...products_id=335

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Når det gjelder pris, får du det du betaler for (vel... me dunntak av ipod der du får ca halvparten av det du betaler for)

Ipod Classic 80gb til 1800kr på Spaceworld, er et bedre alternativ, gb/pris, iforhold til hva du linket til.

andre ipoder, som Nano 4/8gb er jo en ett bra alternativ? Å dessuten billigere enn linken over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ipod Classic 80gb til 1800kr på Spaceworld, er et bedre alternativ, gb/pris, iforhold til hva du linket til.

andre ipoder, som Nano 4/8gb er jo en ett bra alternativ? Å dessuten billigere enn linken over.

man får det man betaler for... betaler man for ipod får man drit.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke engang vurdert noe annet enn iPod! Får ikke mp3 spillere med bedre kvalitet og brukervennlighet! ;) Har hatt en iPod photo 20gb i 3-4 år nå, kostet meg 2000kr på hifi klubben den gang.. Sjeldent jeg er så fornøyd med en ting som jeg har vært med den! Lang batteritid, enkelt å overføre musikk til den, lett å bruke som ekstern harddisk, god lyd, høy(men klar) lyd, pent design osv..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg ville ikke engang vurdert noe annet enn iPod! Får ikke mp3 spillere med bedre kvalitet og brukervennlighet! ;) Har hatt en iPod photo 20gb i 3-4 år nå, kostet meg 2000kr på hifi klubben den gang.. Sjeldent jeg er så fornøyd med en ting som jeg har vært med den! Lang batteritid, enkelt å overføre musikk til den, lett å bruke som ekstern harddisk, god lyd, høy(men klar) lyd, pent design osv..

lmao

Lenke til kommentar

lmao

Lenke til kommentar

Slenger meg på med kapteinen og er enig i at iPod ikke er veien å gå. Eneste de vinner på er design og det er ikke det trådstarter ber om.

Kjøpte selv nettopp en Creative Zen og er så og si kun fornøyd med denne. Du får den også billigere om du skal ha med mindre plass,du sier jo selv at 2 gb holder til musikksamlingen? Ville gått for Zen av de du har nevnt til nå om du ikke kjøper den Ødegård nevner. Zen V vil du bare angre på,er direkte klumpete og vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...