Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trimme Amica Quattro mopedbil

Anbefalte innlegg

Du kan jo begynne med og rense luftfilter , det har jeg erfart som en sinke på scooter vist det er tett eller skittent

Kjøp evt et luftfilter som gir bedre innsug ( sjekk diameter på røret til luftinntaket)

Finn ut om det er mulig og ta vekk noen plomberinger ( Eksosrør og motor)

Vist motoren ligner på scootermotorer , sjekk muligheten for og bytte vekter i variatoren som forandrer når scooteren/motoren skal gire.

takk for tipsene, skal prøve dette her. Er det mulig å kjøpe trimforgasser og effektpotte til den tror du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

dette er en 50 cc motor, av merket piaggo, regner med du har modellen fra 1996?

jeg har trim sylinder, større innsug,byttet forgasser, og såtte på power filter.

Jeg kan veldig gjerne presse den til 90km/t OM jeg vil, men girkassen tåler desverre ikke det, er en gammel bil, er ikke meningen å ha så stor fart, men jeg holder meg på 50-60km/t med min;) og den drar fint:)

Lenke til kommentar
dette er en 50 cc motor, av merket piaggo, regner med du har modellen fra 1996?

jeg har trim sylinder, større innsug,byttet forgasser, og såtte på power filter.

Jeg kan veldig gjerne presse den til 90km/t OM jeg vil, men girkassen tåler desverre ikke det, er en gammel bil, er ikke meningen å ha så stor fart, men jeg holder meg på 50-60km/t med min;) og den drar fint:)

Velkommen til juli 2009. Var det kaldt i mars 2008?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...