Speik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Situasjonsbilde fra Hyde Park i London. tettere crop: EXIF: 25 mm ISO 400 f/6,3 1/250 Endret 24. mars 2008 av Speik Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hei, Etter min mening er det litt lite som skjer i bildet, og det blir litt monotont og kjedelig. Fargene skildrer ikke noe spesiell stemning, og dessuten blir det litt vondt å se på når det er slik en avstand mellom motiviene. Riktignok er det ikke plassert i sentrum, men jeg finner dessverre ikke helt roen i bildet, grunnet det store mellomrommet. Dessuten, som jeg nevnte inledningsvis; du kunne manipulert det litt. Litt sterkere kontraster, og kvassere farger. Mener jeg da. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Simplifiser; komposisjonsregel nr. 1 Hvis det ikke gir bildet noe, har det ikke noe i bildet å gjøre, tenk fjern-fjern-fjern-mentalitet. Her kan du f.eks bruke større blender for å skille interressepunktene fra en kjedelig og rotete bakgrunn. Bildevinkelen er også elendig. Kom deg ned på knærne for å møte det du skal ta bildet av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå