naynar Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Er det noen som vet hvilken gratise program som virkelig "finner" 3510i når man bruker datakabel? Jeg regner med å måtte vente på oppgraderinger av de mest kjente Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 sjekk litt ut på www.nokia.com eller www.nokia.no Må da finnes noe der? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Alle "de mest kjente" produsentene av nokia datatilkoblings-programvare, har nå støtte for 3510(i). Ingen av dem, er så vidt jeg vet, er gratis. Xvani: Nei, det finnes nok ikke noe der, siden 3510(i) ikke har støtte for datatilkobling. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg prøvde mobi MB programmet hos en kamerat. Programmet skulle ha støtte for 3510i og andre farge nokiar men den fant ikke telefonen. Hadde tenkt til og kjøpe det men venter litt... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Da må du sjekke kabelen, eller COM-port instillingene. For jeg vet at programmet fungerer med 3510i. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hvordan skal COM porten stilles inn da? Jeg er ikke helt konge på data se.. :oops: Lenke til kommentar
radivx Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Du må lage en ny Connection med Phone Manager firmaets eget connection system... Så kan den brukes... funker fett med 3510i selv om det er noen små bugs av og til Lenke til kommentar
radivx Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 nei du... men... 150kr er vel verdt det... i hvertfalll vhis du har fast lønn og tenk på at du bare trenger å overføre ca 75 ringetoner/bilder/spill for å dekke WAP nedlasting og bare 10 ringeotner nedlastet fra en j***a butikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå