Grebstad Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Bare lurte på om jeg kunne få litt feedback. http://www.grebstad.net/ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Veldig bra! Men hva er nå egentlig vitsen med en link til google? Det er kjedelig. Tar bare opp plass. Ingen kommer noen gang til å bruke den! Egentlig det eneste jeg kunne finne. Lenke til kommentar
Grebstad Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Okei, tusen takk. Setter veldig pris på kritikk fra en som i hvertfall ser ut som at han har snøring... Skal se om jeg klarer å fjerne alle de "dumme" linkene. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Stilig site! Kanskje litt liten i hoeyere opploesninger? Likte innholdet paa sajt'en. Eneste jeg egentlig kan sette fingern paa at jeg ikke liker, er naar "made by anders grebstad" kommer. Liker ikke den animasjonen.. Syntes ikke den var noedvendig. Ogsaa: (er jo din sajt.. men: ) Om folk vil vite hvem som har designet og programmert en sajt, leter de etter kontakt info, site info, eller lignende.. Som du har gitt enkel adgang til i menyen din. Selv er jeg litt smaafan av siter som bruker iframes. Grunnet at da "blir" navigasjonsmenyen den samme hele tiden, og det er mye lettere aa navigere rundt, og det er mye mer ryddig. (synes naa jeg da). Vet ikke helt om animasjonen med "grebstad.net" falt helt i min smak heller... Er litt usikker der. Klarer ikke aa komme fram til noen beslutning om header animasjonen nu.. Er litt smaatroett... :wink: Ellers stilig site! Og damn, aldri sett de bildene av Christina foer.. lol.. Joachim Edit: btw: files.htm finnes ikke (404 err.) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Var fint men litt liten syns eg. that's it Lenke til kommentar
Klette Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hmm, greit nok, men du kan jo kanskje droppe de 100100110011100111 greiene.... litt gammelt.... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Var fint men litt liten syns eg. that's it Enig...altfor liten. Lenke til kommentar
Grebstad Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Er kanskje enig i det men den er laget for at folk med mindre oppløsning også skal kunne lese det uten å måtte scrolle sidelengs... Men jeg skjønner hva du mener. Skal se om jeg for gjort noe med det, jobber jo tross alt på en erstatter nå. Siden har vært oppe i ca. 1 1/2 år nå så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå