Laffuz Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Hei Skal bygge meg datamaskin selv, og det ser jeg frem til Har sett litt på Hardware sin gamer, og den virker bra til spilling. Men er usikker på om noen av delene er "for gode" så jeg kan kutte ned prisen, så jeg får den ned til ca. 9000.Jeg kan strekke meg litt, men ikke særlig mye mer enn til 10.000kr. Det hadde vert fint om noen hadde giddet å se etter en ekstern harddisk også, så jeg kan ha den om det er noen store filer jeg skal flytte fra data til data. Trenger ikke skjerm, det har jeg. Det jeg trenger er "boksen", musa og tastaturet. Er åpen for alle forslag Mvh. Laffuz EDIT: sorry at det kom 2 av samme innlegg. vet ikke hva som har skjedd Endret 24. mars 2008 av Laffuz Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det eksterne lydkorte kan du kutte: Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Du kan gå ned til 8800 Gt på pc-en, de 500 kronene i mellom de kortene er ikke verdt ytelsesforskjellen. Da vil prisen bli ca 1000 kroner mindre Lenke til kommentar
Laffuz Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 ok hvilket 8800GT-kort bør jeg satse på ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå