Lovise_84 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har tenkt lenge på å bytte internettleverandør. Leverandøren jeg har idag, heter Hardangernett. Det jeg lurer på da er hva jeg må gjøre for å bytte leverandør? Har dere noen leverandører å anbefale? Trenger en grei linje til en del surfing, internettspilling, youtube, nettradio osv Har tenkt litt på å bytte til Telenor sin ADSL Pluss linje. Erfaringer?? Når jeg allerede har internett i hus, trenger jeg da å få besøk av Bredbåndspatruljen? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Du må sjekke hvor lang oppsigelsestid du har hos Hardangernett. Det tar omtrent 4-6 uker fra du bestiller hos Telenor til du blir koblet opp hos de. Du får routermodem hos Telenor og det skulle definitivt ikke være noe behov for BB-patrulje så lenge du finner frem hit Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Du må sjekke hvor lang oppsigelsestid du har hos Hardangernett.Det tar omtrent 4-6 uker fra du bestiller hos Telenor til du blir koblet opp hos de. Du får routermodem hos Telenor og det skulle definitivt ikke være noe behov for BB-patrulje så lenge du finner frem hit Så da er det mulig å ha internett fra Hardangernett helt fram til den dagen jeg blir koblet opp hos telenor? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ja, det kan du, om du kan få velge installasjonsdato hos Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå