cHilfiger Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hei! Jeg og Vintermåne satt i påsken og skulle se på påskenøttene på tv2. da vi så at det ikke var så ble vi litt forundret, og lurte på hvor morsomme Bertil var blitt av og den koselige Asbjørn? Så da har jeg kommet til dere og lurer på om dere vet hvor de har blitt av? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 De bestemte seg for å ikke lage mer, foreløpig. Hørte Kristian Ødegård si dette på P4 en god stund før påske. De bestemte seg for å gjøre dette, pga. at omtrent alle idéer var oppbrukt, og at de ville gi seg mens de var på topp. Men, han utelukket ikke at det kanskje kunne komme tilbake igjen senere. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 håper de kommer tilbak, og uansett hva de ville gjort så tror jeg det ville vært morsomt, jeg følte at de liksom mangleet noe under påskekveldene Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tror nok ikke du var aleine da gitt. Savnet det selv jeg. Men, det var som Kristian sa; Det blir litt dumt å lage humor program når man sliter litt med å finne på nye sketsjer, da lænner det seg å gi seg mens man er på topp, en å lage en dårlig "sesong". Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 det hadde vært like morsomt(synes jeg) hvis Bertil hadde helt varmt vann over seg, som han har gjort en gang før(det kunne jo hendt et annet sted bare) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Bra de ga seg, det begynte å gå nedover. Var best for 2 år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå