V_B Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hei. Har hørt at man får forkortet læretid innen høyspent viss man allerede har fagbrev gruppe L. Er dette realitet eller falske rykter, samt hvor lang er den ? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 det stemmer, undersøkte det fordi jeg vurderte det. det jeg ble fortalt var at det ikke var noen fastsatt læretid, så man kunne gå opp når enselv/bedriften mener man er klar. Dette fikk jeg beskjed om at i praksis betø ca 1 år +- Lenke til kommentar
V_B Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Genialt ! Takker for svar. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 det stemmer, undersøkte det fordi jeg vurderte det.det jeg ble fortalt var at det ikke var noen fastsatt læretid, så man kunne gå opp når enselv/bedriften mener man er klar. Dette fikk jeg beskjed om at i praksis betø ca 1 år +- Hei. Har lurt litt på denne muligheten selv. Hva er opplæringsplanen, regler og slikt for å oppnå Gr.H fra Gr.L, har du noen linker eller no jeg kunne sjekket ut? Mvh kas Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 dessverre ikke, har fått vite det via "spoken word" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå