naijs Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 For diskutering av serien Katarinas verden som går på soltv. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bra at du kaster ut denne brannfakkelen... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja, har en mening, og det er....utrolig teit å reklamere for en videodagbok som det her....Sorry, men hun har sikkert fått de rike foreldra fra vest kanten til å kjøpe plass til henne på Sol sine sider, sånn at hun blir populær Lenke til kommentar
naijs Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 enig med deg sameboe, er sikkert ikke så tilfeldigt at det vart nettopp henne de valgte ut! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hørt om audition? Selvfølgelig er det ikke "tilfeldig" hvem de velger, de velger noen som engasjerer folk. Etter hva jeg har lest om denne greia så engasjerer folk seg i at de hater henne Lenke til kommentar
naijs Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 er det bare jeg som har lagt merke til at det aldri står noe om hva etternavnet til katarina er? (kanskje for å skåne den lille jenta?) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 er det bare jeg som har lagt merke til at det aldri står noe om hva etternavnet til katarina er? (kanskje for å skåne den lille jenta?) Normalt at man ikke legger ut etternavn da. Pluss hun ikke er så gammel. Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Om jeg hadde vært halvparten så irriterende som den Katarina skapningen, hadde jeg holdt meg langt unna internett. Lenke til kommentar
Maddiiee Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 jeg syns katarinas verden er litt morsomt og etterhvert i serien blir ho litt mer alvorlig og blir god i teater:) Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har faktisk sett på en del av de episodene og blir ganske irritert av at den berømte "kj-lyden" er helt fraværende. Lenke til kommentar
fulltimefriend Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja, har en mening, og det er....utrolig teit å reklamere for en videodagbok som det her....Sorry, men hun har sikkert fått de rike foreldra fra vest kanten til å kjøpe plass til henne på Sol sine sider, sånn at hun blir populær Slutt å klag på ting du ikke vet noen ting om... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 En kompis satt og så på de første episodene på PCen min mens vi satt og drakk. Herre for noe dritt. Mest irriterende jentungen jeg har vært borti siden kusinene til pappa på 10 og 14 som nekter å la meg lese bøker nær de og lugger og spenner meg >< Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja, har en mening, og det er....utrolig teit å reklamere for en videodagbok som det her....Sorry, men hun har sikkert fått de rike foreldra fra vest kanten til å kjøpe plass til henne på Sol sine sider, sånn at hun blir populær Slutt å klag på ting du ikke vet noen ting om... Hallo, det er lov å ytre sine meninger...Gå å legg deg Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja, har en mening, og det er....utrolig teit å reklamere for en videodagbok som det her....Sorry, men hun har sikkert fått de rike foreldra fra vest kanten til å kjøpe plass til henne på Sol sine sider, sånn at hun blir populær Herregud... Jenta bor i en liten leilighet på sagene, snakker semi-gebrokkent norsk og heier på vålerenga. Det finnes jo faen ikke vest-kant nykker der i gården. For en latterlig østkantjente. Lenke til kommentar
naijs Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 nå er greia bynt igjenn... :-S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, og det har ikke blitt noe særlig bedre. "Jentene vil på nattkonsert, men guttene i naboteltet vil noe annet." Der håpte jeg virkelig at det var noe hankypanky på g, men neida ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå